Arvauksia, itse sanon 05.11
Nante ei saa osallistua tähän arvontaan!
Milloin tulee ensi lumi?
18
849
Vastaukset
- Anonyymi
Paljakanakka oli sitä mieltä, että,kun Nantelta jäätyy kusi kaareen on talvi alkanut.
- Anonyymi
26.10. sataa lumen
- Anonyymi
Voitit.
- Anonyymi
Sehän tuli jo muutama viikko sitten
- Anonyymi
Kesäkuussa 1982 tuli ensilumi Paljakkaan. Tänä vuonna se tuli hieman myöhemmin, eli tuli jo.
-Nante- - Anonyymi
Toivon että 27.10 tulee ekalumi.
- Anonyymi
Tänään lensi suuri hanhiparvi etelään,siitä 2 viikkoa tulee ensilumi,joka jää kevääseen asti!!
- Anonyymi
Nanten mielestä , kun lunta on huussin katolla on sitä sitten maassahi.
- Anonyymi
Ensilumi tuli jo mutta jos veikataan pysyvää lunta tälle syksylle niin veikkaukseni on 5.12 2022
- Anonyymi
Svanten arvaus on jotta kun emäjoki on umpijäässä, niin luntakin on.
- Anonyymi
Nante sanoi, että hänellä on kuin kätilön kädet ei niin pienet, mutta yhtä monessa römpsässä kayneet.
- Anonyymi
Varmaan vasta Joulun kynnyksellä tulee pysyvä lumi. Pitäisi muuttaa omakotitaloon niin samoin tein muuttopäivänä - 20 astetta, 35m/s tuulta ja lunta 30 senttiä kerralla.... Siitä lähtis vuoden pakkasennätysten jahti.
T. Aku Ankka - Anonyymi
Lumi on koiran nimi
- Anonyymi
Myöskin naisen nimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöskin naisen nimi
Lumi ja Pyry sekä Tuuli että Sade.
- Anonyymi
Veikkaan jouluksi lumia.
- Anonyymi
Lumi tulee 11.11 ja pysyvä tulee 26.11 maahan. Terkuin sääKeisari
- Anonyymi
Arvauksen voittaja saa pääpalkinnoksi mustaa makkaraa Tapolan, kun itse ostaa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337