Kyllä, pakkoa sanoa että 50+ naiset antavat parasta ja monipuolisinta läsnäolevaa seksiä. Ei tarvitse ujostella, ei pohtia turhia pinnallisia asioita. Osuisikos kenties palstalle joku ihana rietas minua reilustu vanhempi nainen, joka salaa ehkä fantasioi salarakkaasta tai muuten vain vakituisesta kokeilunhaluisesta seksikumppanista.
Seurastasi olisi kiinnostunut varattu 42v mies pks, luotettava ja turvallinen, rietas ja estoton nautiskelja. Mikäli tunsit hyvänlaatuisen sykähdyksen, tule juttelemaan privaatisti kanssani. Löydät minut suomi 24 treffien puolelta nimimerkilläni.
Rietas vanhempi nainen salaiseksi seksikaveriksi
7
613
Vastaukset
- Anonyymi
Heissan tässä syksypimeetä aikaa vietetään,mä olen
rva 52v, Keravalta.Kyllä isot rinnat,pyöreät pullukka muodot,kyllä ihan helveti kiihottava näkönen olen
Että olen myös sala himokas rva ,tosi kovie mieste otettavaksi.Olen varmasti sopivasti tuhma Irstas söpö pullukka,haluan alistua tuhmiin irstaisii yön syntisii touhuihin,toive mitä syntisempi irstaampi on
miehen rajut otteet ,sen parempi sitä haluan ,että saan ,tulen otetuksi.
Luotettava terve rva olen alapäästä että yläpäästä.
Tätä jään odottamaan.Huomenta rva52, kuulostat oikein haluttavalle ja hyvän matkan päässä minusta. Tutustuisin mielelläni sinuun, tule suomi24 treffien puolelle ja etsi nimimerkkini tai ehdota vaihtoehtoista tapaa jutella privaatisti.
Niin, sellainen ketä on asiasta kiinnostunut ei täällä huutele vaan etsii nimimerkillä treffien puolelta ja tulee asiallisesti juttelemaan privana.
- Anonyymi
Siis sinä onneton
- Anonyymi
Olisiko Jyväskylässä halukasta 50 naista, rouvaa vailla kokeilun haluista mies seuraa?
- Anonyymi
Ei edes rahasta sulle limarotta 🤮
Ketjusta on poistettu 101 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081