Olen nyt kotimatkalla, mutta kyllä se lähemmäs puoleen yöhön menee ennen kiin olen kotona. Jo pitää jumakauta olla täysi juna, kun joutuu seisomaan. Seuraavana: Runni, sanottiin kuulutuksessa. Nyt juna pysähtyi. Runni on paljon pienempi, kuin Kiuruvesi. Matka jatkuu. Hyvät matkustajata: saavumme Iisalmeen, kiitämme kaikkia matkustajia, tervetuloa uudelleen. Intercity-juna Helsinkiin Pieksämäen ja Kouvolan kautta lähtee raiteelta 3. Asemalla: Intercity-juna 70 pysähtyy raiteella kolme. Hyvät matklustajat: tämä on Intercity-juna Helsinkiin. Seuraavat pysahädyspaikkamme ovat Lapinlahti, Sillijärvi ja
Kuopio.
Seuraavana: Suonenjoki. Nopeus. 141 km/h. Suraavana Pieksämäki.
No niin: Pieksämäellä ollaan. Minäpä käyn kaupassa. Onneksi sain syötyä ihan ongelmitta.
6€.
Hyvät matkustajat: tämä on taajamajuna Joensuuhun. Seuraavat pysähdyspaikkamme ovat Varkaus, Heinävesi, Vihtari ja
Viinijärvi. Hyvää matkaa!
Varkaus.
Heinävesi.
Vihtari.
Viinijärvi.
Hyvät matkustajat: saavumme Joensuuhun. Kiitämme kaikkia matkustajia. Tervetuloa uudelleen.
Nyt täytyy odottaa bussia vielä puoli tuntia. Bussi tulee. Terve! Reiujolaan. Bussi kiertää Karhunmäen. PUUP! Kuljettaja avaa oven. Onneksi kävelymatka ei ole pitkä. Vihdoinkin kotona.
PERJANTAI 21 LOKAKUUTA
0
129
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180