Nyt pidetään perinteiset syystalkoot taloväen kesken. Lehtien haravointia, Oksien katkomista, pensaiden leikkuuta yms. Ja lopuksi tarjoillaan titenkin virvokkeita. Täytyy hakea käsidesi. Iannanenkin näköjään tulee. Sie oot myöhässä jo.
LAUANTAI 22 LAKOKUUTA
1
76
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa olet aktiivinen kaikessa ja kaikessa mukana.Itse Olin aina mukana piha talkoot siellä missä kuloinkin Helsingin kaupungin vuokratalot asuin Helsinki 94. Kun ylätys mutaessa pienen asunton ja ilmotuksen näin vuosia sitten piha talkoot rapun ilmoitus taulussa.Lähdempä mukaan. Tähän kuulu muitakin taloja saman piha piirin. Niin olivat sisäsiitosia vanhat vuokraliset,ettei joukoon pääsyt. Kun pehmutkudosreuma astmakin ymm. Sitä lehtikasaa en pystynyt nostaa ylös itse edes kottikäryyni ja viedä kärryä Roskalavalle.Apua en saanut,vaikka pyysin. Kun hommaa olin tehnytkö 2-3 h. Päätin minulle riitti ja oli viimeinen kerta.Pihaan tulessa sykysyä katsoin nitä tekemiäni kasoja.Kuin syksyn tulet levitti ne takaisin maahan. Aivan turhaa työni.Ja todella se ei helpoa ollut kun reuma ja astma. Kun vanhoissa vuokratalojen asukaissa ,jotka alkuperäisiä ovat keskenään niin sisäsitosia. Uusia vuokralisia ei haluta talon yhteisin pihatalkoot ymm.Sitten valitavat uudet vuokraliset ei misään mukana yhteisön hyväksi. Hyvää syksyä.Terveisiä KONTULA HELSINKI 94.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738