Morjens. Epäillään siis petosta, johon liittyy lainantakaus. Osaako täällä joku avata tilinpäätöstä?
Tilinpäätös purku
3
77
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskinpa tilinpäätös on se dokumentti, josta mitään todisteen tapaista tuohon selviää.
Kyllä ne löytyy mahdollisista kirjallisista lainasopimuksista, maksukuiteista, tiliotteista ym. rahaliikenteestä. - Anonyymi
Marssi rahoituslaitokseen, henkarit pöytään ja pyydä vastuulistasi.
Jos löytyy sun nimi, niin sitten rikosilmoitusta tekemään ja vastuusi poistuu.
Rahalaitos sitten hakee rahat pois ja jos ei onnistu niin joku lähtee istumaan konnansuolle.- Anonyymi
No ei se niin vaan jonnekin "rahalaitokseen" ilmoittamalla oma vastuu jostakin velkakirjasta taikka takauspaperista poistu.
Jos kiistää kokonaan oman allekirjoituksensa ja väittää sitä väärennetyksi, niin sekään ei riitä. Oikeudessa tällaisia pitää yleensä ratkoa, ennen kuin jotakin valmista tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264