Mistä päin Suomea sais Green Dayn fanikamaa, niinku kaikkee tällasta: http://www.cinderblock.biz/wc.dll?WebStore~Catalog~GD~SID=05051310252537525801
Kiitos paljon vastanneille.
Green Day-kamaa
4
459
Vastaukset
- Laydee-J
Ehdotanpa että tilaat ihan tuolta Cinder Blockista. Ei Suomessa ole mitään sellaista virallista kauppaa josta Green Dayn tuotteita sais. Itse tilasin uuden paidan Cinder Blockista.
- Mira
Niin että kuinkas paljon oli toimituskulut?
- ---
Onko ihan "turvallista" tilata tuolta?
Vähän epäilyttää tilata eri maasta... Ja USA:ssahan on dollarit ja täällä eurot, nii miten ne tuotteet sitten maksetaan?
- Jepari
Erinäisissä paikoissa esim joissakin musaliikkeissä myydään vaikka mitä bändisälää. Esim tänne Lahteen vähän aikaa sitten perustettiin uus rock-painotteinen levykauppa, nimeä en vieläkään muista, mutta siellä olen nähnyt ainakin erilaisia Green Day -t-paitoja. Ja jos täällä peräkaupunki Lahdessa on, niin luulis muualtakin suomesta löytyvän erinäistä sälää.
Toi sivu ei jostain syystä toiminut mun koneella... outoo..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294