Minulla tällähetkellä 16,80€/tunti. Tämä on realiteettia koneistusalalla sanoi kuka vaan mitä sanoi.26 vuotta alalla. Ja joo ohjelmoin itse sorvini.
Cnc sorvarin palkka?
5
334
Vastaukset
- Anonyymi
Itsellä perustuntipalkka 16,6€. Lisäksi saan eräänlaista osaamiseen pohjautuvaa lisää 1,5€/h. Tähän sitten päälle tulee vuorolisät ja satunnaiset firman maksamat pienet bonukset.
Työkokemusta koneistajana 5 vuotta.- Anonyymi
Lisäyksenä vielä ylläolevaan: ohjelmoin itse
- Anonyymi
Itse tienasin koneistajana melko saman taisi olla karvan alle 17€/h, mutta mielestäni se ei ollut noin vittumaisesta työstä edes mikään hyvä palkka. Metallihommat ovat täyttä paskaa.
- Anonyymi
Onko sorvi 5-akselinen?
- Anonyymi
Tässä siis näköjään todistajanlausuntoja siitä miten hyvät palkat on koneistajilla. Hienoa luettavaa! Hitsaajilla sama homma. Varmaan myös särmääjillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337