Tanssipaikat PKS

Anonyymi-ap

Etsin viikonlopputansseja Helsinki-Espoo-Vantaa ja löysin yhden sopivan Puistokulman tanssit. Tanssit olivat sunnuntaina ja alkaneet jo 16 . Orkesteri soitti oikein hyvää tanssimusiikkia; Neitoset. Ei haitannut yhtään, että olin myöhemmin paikalla, kun kukaan ei hakenut tanssimaan. Nimittäin miehet olivat hyvin herrasmaisen harmaahapsisia ja naiset olivat erittäin hyvin pukeutuneita, kauniine kaupauksineen ja meikkeineen, hyvä jos edes yli viittäkymmentä. Ja näillä naisilla vientiä riitti, toisin kuin minulla harmaalla. Lisäksi naisia oli arviolta tuplaten mitä miehiä paikalla. Tanssitaitoisista miehistä on kova pula, armeijassa pitäisi varmaan opettaa tanssiaskeita, tuohan se mukanaan hyvää rytmissä pysymistä. Mukava silti oli seurata, miten tanssit sujuivat. Minä jatkan seuraavaksi matkaa kohti päivätansseja. Ja parkkipaikkaa saa aina etsiä, , kun hyvin monet saapuvat omalla autolla yksin tansseihin, niin minäkin.

6

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko paikalla riittävästi erikoiskuvioita taitavia miehiä?

• Anonyymi

Hyvä kun et luovuta. Väriä hiuksiin ja kaunista päälle. Naistentunnilla haet jotain miestä tanssimaan.
      Kyllä ne puistokulman naiset ovat suurin osa jo kuusikymppisiä mutta kun pikkusen fiksaa itseään niin luullaan helposti viisikymppiseksi. Miehiä on erittäin helppo huijata varsinkin iltatansseissa joissa on hämärää ;))

• Anonyymi

Kuusikymppinen Puistokulmassa on aika nuori.

• Anonyymi

Erikoiskuviomiehet olivat paikalla: tanssivat kaavalla 1/3 siis viejät ottavat yhden askeleen ja naiset samaan aikaan kolme askelta, pitävät naiset vauhdissa. Ja tosiaankin, sain yhdet rukkaset, vaikka tanssi oli tangoa, sen kyllä osaan.
      Etiketti oli kai miehellä unohtunut tai sitten tuli vaarille veskihätä, arvelen jälkimmäistä. Toivon löytäväni mukavan tanssipaikan pääkaupunkiseudulta. Tanssipaikat jotka ovat kauempaa pääkaupunkiseudusta olivat oikein mukavia, kun kävin kesän aikana. Miten tunnelmaa saisi tänne pks tanssipakalle, että siellä olisi mukavaa? Ainakin tanssittajia lisää.

• Anonyymi

Tanssittajat tulevat kun on viinaa tai vielä paremmin ilmaista viinaa tiedossa!

• Anonyymi

Aja pikkusen pidemmälle Nurmijärvelle Ruusulinnaan.
        Ensi perjantaina on varttuneempaa väkeä siellä. Solistina Jarkko Honkanen ja Taiga. Tuskin on mitään ruuhkaa vaan mukavan väljää.
        Ruusulinnan vanhat herrat tuskin antavat rukkasia. En ole kuullut että siellä pahemmin rukkasia jaeltaisiin jos hakee omaa ikäluokkaansa ja rukkasetkin ovat vain elämää ;)
        Lauantaina siellä on on Halloween hulinat ja nuorempaa porukkaakin paikalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe