lastenvahdin töitä 15-vuotiaalle

Anonyymi-ap

Hei! oon 15v tyttö ja haluisin lastenvahdiks, jonkun laista palkkaa vastaan. Asun turussa niin jossain turun alueella. Oon vahtinut mun naapurien lasta kun se ei ollut vielä päiväkodissa, mutta sen jälkeen ei oo ollu tarvetta niin en oo vahtinu sitä. Olin tet:issä tanssituvalla ja voisin kysyä sieltä suosittelua, koska olin siellä iltapäiväkerhossa pääasiassa pienenmpien lasten kanssa, jos joku sousittelun haluu. Mulla on tässä ohessa myös toinen keikkatyö niin samat päivät aina joka viikko ei välttämättä käy. Tiedän jo kuitenkin kaikki loppu vuoden työvuorot sen työn osalata niin ei tulisi mitään yllätys peruutuksia. Voisin hoitaa myös iltaisin, riippuu toki missä päin ja kuinka hyvin sieltä tulee busseja iltaisin, koska kulkisin busseilla. Oon aina ajoissa ja yleensä jonkon verran etuajassa ellei en ainakaan myöhästyisi jonkun takia mihin itse voisin vaikuttaa, mutta jos esim bussi olisi myöhässä ilmoittaisin siitä kyllä. Voin tehdä lapsille ruokaa jos se on tarpeellista ja tarvittavat ainekset vain on kaapeissa.

3

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhteystiedotkin vois auttaa suuresti

• Anonyymi

Lähimetsän juopot varmaan soussittelisivat, mutta kun ovat soossitelleet itsensä ihan soossiin, niin ei niistä taida olla sittenkään mitään apua.

• Anonyymi

Mitäköhän sinäkin säälittävistä säälittävin urpoluuseri tuollakin kommentillasi ajoit takaa 💀

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2962
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2837
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1602
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe