Teistö on päästetty retuperälle saakka. Teistö pitää saattaa pois retuperältä!
Teistö retuperällä
24
299
Vastaukset
- Anonyymi
MISSÄ ON RETUPERÄ ,MIKÄ ON TEISTÖ?
- Anonyymi
Retuperä on hoopolan sivistyneempi nimi;teistö on spakettihirviön veli.
- Anonyymi
Spakeliittihirviöllä ei oo veljeä, ku se on alusta loppuun saakka satuhahmo. Sen sijaan teistö on todellinen. Jopa todellisempi, ku ite Jeesus Kristus. Teistöstä sentään on tehty havaintoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spakeliittihirviöllä ei oo veljeä, ku se on alusta loppuun saakka satuhahmo. Sen sijaan teistö on todellinen. Jopa todellisempi, ku ite Jeesus Kristus. Teistöstä sentään on tehty havaintoja.
Olen minä tehnyt havaintoja Spagettihirviöstä. Hän on koskettanut minua monesti. Et voi väittää vääräksi tätä minun kokemusta.
- Anonyymi
Nyt kuulema teistä on lähtenyt Nivalaan,pitääköhän paikkansa?
- Anonyymi
Kuoritaan päällysteet pois häirihtemästä. On ne tiekarhut ja höylät keksitty. Kiteeltä niitä saa.
- Anonyymi
Joo kone man tulee hommiin,terve vuan
- Anonyymi
Nyt on turhaa vlittaa kelvottomista teistä, tiet ovat hallituksen tavoitteisiin nähden ylikunnossa.
Viheriän siirtymän mukaisesti, Suomessa ei tarvita polkupyörää kummempia liikenneväliseitä, mutta kesällä saappaat ja talvella huopatossut ovat kuulema kaikkein parhaat ja suositeltavimmat kulkuvälineet!! - Anonyymi
Maaseudun alasajo on alkanu.
- Anonyymi
Kepuli tietää tarkemmin alasajon aika taulusta,kysykää ennen vaaleja,mielellään selittävät.Siis keskustapuolue.
- Anonyymi
Eläpä muuta sano. Voisko Hämmer-Heikki auttaa tuomaan sen teistön takaisin?
- Anonyymi
Nyt on pikainen aika panna tiestöasiat kuntoon. Nimim. Vanteet lommolla
- Anonyymi
Tuu pois pellolta, torvi.
- Anonyymi
Kevään ensipyöräilijä ajoi Pulkkilatietä toosi varovasti kuin loukkoja vältellen.
- Anonyymi
Siinä on jarrut, moottorit ja ripustukset kovilla. Kiihdytä, jarruta, väistä!
- Anonyymi
Saa nähdä auttaako sekään, kun saadaan vihreän hulluuden kannattajat pois päätöksentekijäin paikalta?
- Anonyymi
Ei auta. No on romuna nyt tiet. Miljaardin korjausvelka!
- Anonyymi
Tästä on kokemuspohjaista faktaa. Tiet romenee tätä menoa!
- Anonyymi
Tiet ovat jo romuna!
- Anonyymi
Rautatiet ja maantiet on yhtä tärkeitä …
- Anonyymi
Paikkakunnan persut eivät huomaa maastureidensa ratista minkäänlaista kuoppaa
- Anonyymi
Talvikunnossa pidon teillä voisi lopettaa kokonaan, pysyisi eurot pyörimässä omassa pitäjässä paremmin. Samoin kaikki lieveilmiöt kuten huumehörhöily vähenesi, kun tänne ei kaiken maailman huumekauppiaat ja hampuusit pääsisi tulemaan.
Samoin voisi kesän aikana tehostaa liikenteenrajoittamista kaivamalla teitä poikki, tämä olisi muutenkin hyödyllistä huoltovarmuuden kannalta säilysi potut kellareissa paremmin vaeltavista kansanjoukoilta mahdollisessa sota- ja kriisitilanteissa.- Anonyymi
Todella hyviä kokovuotisia ja kauaskantoisia ideoita. Etpä taida olla paljasjalkaisia paikkakuntaisia, kun näin valoisasti ajattelet. Tulevaisuus on tosiaankin mietetty ratkaisukeskeisesti, kiitos!
- Anonyymi
Nyt näkyy kalluppien mukaan purra orpon hallituksen suosio romahtaneen melkein 40 % ja opposition suosio jo melkein 60%.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717