Valitsen joulupukin sillä joulupukilta saa lahjoja kerran vuodessa .
Jeesukselta satuja kuolemanjälkeisestä elämästä , yhtä hyvin voisi joutua maksamaan edellisten elämien maksamattomia velkoja 🤣🤣🤣
joulu pukki vai jeesus
20
130
Vastaukset
Jeesukselta satujen esitäjät, joutuva tilille aikanaa koska eivät usko sitä mitän sanoo.
- Anonyymi
minä kuolin ja tiedän kuolemaan päättyvän 😠 olen kokemusasiantuntija siksi olen päivittäin haukkunut uskovaisia jo 10v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä kuolin ja tiedän kuolemaan päättyvän 😠 olen kokemusasiantuntija siksi olen päivittäin haukkunut uskovaisia jo 10v
Et sinä olet kuollut. Kuolleet eivät puhu.
Anonyymi kirjoitti:
Joka uskovia panettelee elämässä, panettelee mys Jeesusta hänen elämässään kun oli maanpäällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä olen kuolleista noussut 🙂
- Anonyymi
kotipaju2 kirjoitti:
Joka uskovia panettelee elämässä, panettelee mys Jeesusta hänen elämässään kun oli maanpäällä.
minä pilkkaan uskovaisia yli kaiken sillä tiedän heidän valheiden aiheuttamat seuraamukset viattomille 😠 papit ovat pahimpia sillä sillä he julistavat valhetta !!!
Anonyymi kirjoitti:
minä pilkkaan uskovaisia yli kaiken sillä tiedän heidän valheiden aiheuttamat seuraamukset viattomille 😠 papit ovat pahimpia sillä sillä he julistavat valhetta !!!
Henki tietää mikä on valhetta, kirkastaa vain Jeesusta kristusta.
- Anonyymi
kotipaju2 kirjoitti:
Henki tietää mikä on valhetta, kirkastaa vain Jeesusta kristusta.
Eli olet yhtä mieltä että papit levittävät valheita ? tiedän kyllä mitä tarkoitat
mutta suurin synti on rikollisten auttaminen 😠 Anonyymi kirjoitti:
Eli olet yhtä mieltä että papit levittävät valheita ? tiedän kyllä mitä tarkoitat
mutta suurin synti on rikollisten auttaminen 😠Miten papit auttavat rikollisia, synti on joka erotta Jeesusen yhteydestä.
- Anonyymi
kotipaju2 kirjoitti:
Miten papit auttavat rikollisia, synti on joka erotta Jeesusen yhteydestä.
anteeksiannolla ilman sensuuria 🙂
Anonyymi kirjoitti:
anteeksiannolla ilman sensuuria 🙂
On tunnustettava ehdoitta, papit eivä näe sisimpää Jumala näkee kaiken.
- Anonyymi
kotipaju2 kirjoitti:
On tunnustettava ehdoitta, papit eivä näe sisimpää Jumala näkee kaiken.
eli mielikuvituskaveri valvoo pankkien tilien liikkeitä 🤣
Anonyymi kirjoitti:
eli mielikuvituskaveri valvoo pankkien tilien liikkeitä 🤣
En ole maininut mieli kuvituksesta mitään,joka ohjanai raha liikennettä.
Se on tämänä maailma ihmisten keksimä ajatus johon uskovat.- Anonyymi
kotipaju2 kirjoitti:
En ole maininut mieli kuvituksesta mitään,joka ohjanai raha liikennettä.
Se on tämänä maailma ihmisten keksimä ajatus johon uskovat.jumala välikätenä 🙄
- Anonyymi
Oli se Jeesus vaan melkoinen ketku. Myi ovelasti katteettomia taivasoptioita. Yksinkertaisimmat ostelee niitä yhä.
- Anonyymi
Joulupukin esikuva St Nicolaos oli myös Jeesukseen uskova.
- Anonyymi
kumma kun nousi jumalan asemaan 🤣
Jeesukslla arvokkaami lahja kuin joulupukilla, lahjoitta ikuinsen ekänä pukkuvain tämän maaiman katoavaa lahjaa, ei käyn kun parempaa saatavissa.
- Anonyymi
miksi tuette rikollisia ja teette niillä rahaa ?
- Anonyymi
Mutta tuo kyllä vaatii sitä uskoa!
Vanha maankiertäjän lupaus jota kukaan eikä mikään koskaan ole oikeaksi todistanut. Puhetta kyllä piisaa mutta ristiintakauksella (sanaleikki!) ei ole merkitystä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066