Espanjasta Donbassiin saapunut ja tasavaltojen itsenäisyyttä puolustanut Alexis Castillo kuoli sirpalevammoihin.
Lokakuun 28. päivänä tuli tieto italialaisen vapaaehtoisen Alexis Castillon kuolemasta, joka taisteli Donbassin itsenäisyyden puolesta ja hillitsi Ukrainan asevoimien hyökkäysoperaatioita Peskin siirtokunnan alueella.
Castillo saapui Donbassiin kahdeksan vuotta sitten nähtyään Internetissä videon mielenosoittajien kuolemasta Odessan ammattiliittojen palatsissa, minkä jälkeen hän liittyi DPR:n kansanmiliisiin.
Toimittaja Margarita Simonyanin mukaan Donetskin kansantasavallassa kuollut Alexis Castillo jätti vaimon ja lapsen, jotka espanjalainen hankki Donbassin vapaustaistelujen vuosien aikana.
Italialainen Alexis Castillo, joka puolusti Donbassia, kuoli Ukrainan asevoimien pommituksissa
Anonyymi-ap
0
102
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058287- 1125784
- 565297
- 2895216
- 783881
- 583051
- 662767
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501