JOku ahkera on kopioinut hautakivestä tietoja ja olettanut sukulaisuussuhteet. Tämä on hyvin ikävää ja lisäksi on sotkenut tiedot pahemman kerran. Lisäksi erään sukulaisen kohdalla on väärät tiedot toisen saman nimisen kohdalta. Lopettakaa nyt se määrä korvaa laadun ajattelu. Tai mieluummin lopettakaa koko kirjaaminen ainakin silloin, kun ettet asiasta mitään tiedä.
Löysin netistä esivanhempieni tiedot väärin
7
126
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä auneistoa tämä koskee?
- Anonyymi
Minutkin on viety Geniin kahteen eri paikkaan (ja olen vielä elossa oleva henkilö, lupaa ei ole pyydetty!) ja sotkettu väärin päin vanhempieni ja isovanhempieni tiedot. Ilmeisesti ainoa keino saada nuo korjattua olisi kirjautua itse sinne ja korjata ne, mutta se onnistuu vain maksullisella jäsenyydellä. Mielestäni toisten vanhemmat ja isovanhemmat tulisi jättää rauhaan! Hautakivistä ja sanomalehtien ilmoituksista on päätelty perhesuhteet ihan päin honkia! Sitten näitä virheellisiä tietoja oli kopioitu Heritageen ja julkaistu netissä, samoin Family Searchistä löytyi... Hyvät sukututkijat, voisitte pysyä 1700- ja 1800-lukujen tietojen keruussa.
- Anonyymi
Alkuperäinen kirjoitus (aloittaja) koskee Geniä. Ja sieltä on kopioitu vuosia myöhemmin muuallekin, jota tosin en pääse näkemään.
- Anonyymi
Minunkin sukupuussa ihan vääriä nimiä ihan menevät päin persettä
- Anonyymi
Vidunko väliä.
- Anonyymi
Niin se on vähän huvittavaa et jätetään myös joku pois tutkittavasta suvusta esim.murhamies tai nainen juoppo tai hullu ettei maine mene naurettavuutta ei geenit häviä peittämällä ja varmasti joku tutkii et sehän on samaa sukua tuokin hullu.
- Anonyymi
Olisit etsinyt oikein etkä väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748