Olen lyhyt mutta kasvanko vielä?

Hei kaikki, lyhkänen täälä kyselee tietämättömänä. Olen nyt 166cm ja haluaisin tietää kasvanko vielä ja rakentava arvio kuinka paljon? Tässä tietoa kasvustani:
Olen aina ollut luokan lyhyin ja 7lk aloitin 145cm ja 9lk loppui kun olin 166cm. Murrosikäni alkoi n. 12.5vuotiaana. Äitini on 155cm ja isäni 181cm ja pituusennuste ollut aina 175cm. Kasvukäyräni näin osoittivat ja kasvoin sitä tahtia aina kunnes nyt viime vuosi. 2021 kesänä en kasvanut juuri yhtään mutta syksystä kevääseen kasvoin 162cm->166cm ja nyt kevään jälkeen ei ole pituutta tullut kuin muutama millimetri. Lääkärissä kävin n. Kuukausi sitten ja otettiin röntgenkuvat joissa lääkäri kertoi että kasvuvaraa n. 1-2cm jäljellä joka oli uutinen jota olen pelännyt saavani, kasvulevyjen välissä on hieman tilaa että auki ne ovat mutta kuinka kauan? En tiedä. Kertokaa tietäväiset minulle onko mahdollisuuksia vielä kasvaa ja paljonko. Kerron lisätietoja kun kysytte. Kiitos jo vastauksista

4

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole, lyhenet tuosta vielä 30 centtiä.

• Anonyymi

Tyttö vai poika?

• Anonyymi

Kyllä pojat usein vielä kasvat vanhempanakin mitä sinä olet.
      Ole tyytyväinen itseesi sellaisena kun olet sillä pituus ei ole mikään asia jolle kannattaa panna niin suurta painoa.
      Itse en edes koskaan ole pitänyt pitkistä miehistä jotka luulevat itse että kun ovat pitkiä niin ovat muka jotain luomakunnan kruunuja, ja kun näkee kaikenlaisia miehiä niin minusta on se tavallisen pituuden omaava kaikkein komein .
      Joten pituus ei tee ihmistä mitenkään vetävämmiksi , vaan se millainen on ihmisenä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5307
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      542
      1848
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe