Voiko se olla merkki maksakirroosista?
Se, etten ole saanut koronaa, vaikka porukoistani muut ovat
8
65
Vastaukset
- Anonyymi
Googlen mukaan maksakirroosin oireet ovat:
ihon kutina.
ihon ja silmien keltaisuus.
askites eli nesteen kertyminen vatsaonteloon.
mustelmaherkkyys.
huimaus.
laihtuminen.
pahoinvointi.
väsymys.
Ei mainita koronasta mitään. Kotipsykologina ja maalaisaivoillani päättelen että maksakirroosilla ja koronalla ei ole mitään yhteyttä. Olisko vain niin että sinun vastustuskykysi koronaan sattui olemaan paraempi kuin muilla sillä tartuntakerralla.- Anonyymi
Ties vaikken saisi sitä koskaan.
- Anonyymi
Tai sitten on sairastanut koronan niin lievin oirein ettei ole kiinnittänyt siihen huomiota. Jotkut ovat sairastaneet koronan pienillä köhän tunteilla ja kuitattu pikkuflunssana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten on sairastanut koronan niin lievin oirein ettei ole kiinnittänyt siihen huomiota. Jotkut ovat sairastaneet koronan pienillä köhän tunteilla ja kuitattu pikkuflunssana.
Onko mahdollista, että minulla olisi ollut korona ilman, että olisin huomannut asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mahdollista, että minulla olisi ollut korona ilman, että olisin huomannut asiaa?
Kyllä on mahdollista. Ollaan vaan luultu pikkunuhaksi tai yskäksi, tai ei ole kiinnitetty huomiota siihenkään.
- Anonyymi
Koronan voi saada vaikka ei joisi alkoholia ollenkaan.Tosin itse en ole saanut koronaa vaikka en juo alkoholia. Eli voi ollakin että alkoholiton ei sairastu koronaan ja alkoholia juovat sairastuvat koronaan.
- Anonyymi
Vslitettavasti kuka vain voi sairastua. Varsinkin nyt koska kansalaisten enemmistö ei välitä tautien torjunnasta. Surutta niistellään eikä käsihygieniasta huolehdita. Yskitään ja syljetään kaduille. Miksi ei ajatella muitakin? Opistoilla, bussissa ja kaupoissa on iso tartuntavaara.
Miksi levitetään vitsausta surutta piittaamatta muista? Ei ole kivaa sairastaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vslitettavasti kuka vain voi sairastua. Varsinkin nyt koska kansalaisten enemmistö ei välitä tautien torjunnasta. Surutta niistellään eikä käsihygieniasta huolehdita. Yskitään ja syljetään kaduille. Miksi ei ajatella muitakin? Opistoilla, bussissa ja kaupoissa on iso tartuntavaara.
Miksi levitetään vitsausta surutta piittaamatta muista? Ei ole kivaa sairastaa.Sori nyt vaan mutta mä pidän esim kaupassa maskia ja desifioin aina ostoskärryn ja kädet kaupassa.Ja koronaa ei ole tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882