Katselin paikallislehtien hintoja kun Nivala-lehti tuntui niin kalliilta kun 149 euroa vuosi. Meinasin lapsille joululahjaksi tilata mutta maksaa kauemmas vielä enempi. Pitää omakin perua on aivan liikaa siitä lipareesta. Samanlainen Sieviläinen maksaa 55 e vuosi ja Pyhäjärven Sanomat 77 e mutta hilla rupin lehdet on hirmu hinnoissa
Ompa lehellä hintaa
12
1035
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin on pärjännyt ilman tätä. Netistä löytyy kaikki. Vanhanaikaista tilata lehtiä.
- Anonyymi
haista paska.
koko netin voisi ampua bittiavaruuteen.
huonommaksi on maailma mennyt. netistä on ollut vain haittaa kaikkialle.
en ymmärrä mitä vanhanaikaista on lukea sanomalehtiä??
aivan samasta syystä ärsyttävät älypuhelimet ovat samaa sontaa kuten nettikin.
minua vituttaa tämä kun kaikki menee digiksi. - Anonyymi
eli voisin tilatakin nivala lehden.
- Anonyymi
haikaperästen ajatuksia
- Anonyymi
Joo ei sitä enään juuri kukaan tilaa. Eläkeläiset jotkut vaikka on kyllä kiskuri hinta laatuun nähden. Hyvin pärjää ilmankin. Jos jotakin nähtävä niin käyn kirjastossa tai kahvilla ravitsemusliikkeessä.
- Anonyymi
Samaa mieltä olen aloittajan kanssa. Tuli nyt uusittua tilaus, mutta seuraavalla kerralla harkitsen kyllä tarkkaan annanko tilauksen jatkua.
- Anonyymi
Päätoimittaja oli kysynyt ministeri Kurviselta iänikuisen junttiherjauksen "pettääkö kepu aina". Ministeri ei lähtenyt moista ala arvoista kysymystä edes kommentoimaan. Oiskohan ministerille ollu tärkeämpää kysymystä esittää? Oliko tämä sivistynyt kuva lehdestä ja Nivalasta teidän mielestä?
- Anonyymi
Lehti on Kepua nuoleva lehti. Sisäänpäinlämpiävää sakkia niin toimittajisto kuin kepulit.
- Anonyymi
Totta turiset.. nykyään jutut seurakunta ja Nivala seura. Katvalasta juttu melkein joka lehdessä. En jaksa
- Anonyymi
Hyvin pärjää ilman tuota lehtiä
- Anonyymi
Mikähän minulle on tullu ku en ymmärrä nivala-lehen kirjotuksia aina. Niinkö viime lehden Usko hukassa ja liikaa makkaraa oli niin sekava etten mitään tolokkua sen sanomasta ja tarkoituksesta saanu.
- Anonyymi
Sisäänlämpiävää hommaa koko lehti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717