Mikä ihmisillä on, kun pitää puhua pahaa, haukkua, nauraa ilkeästi?
Minäkin olen ihminen! Jos mä pukeudun jotenkin muodittomasti, se ei kuulu sulle! Jos mä syön, se ei tarkota, että olen lihava! Jos mulla on sun mielestä hirveä nauru, nauran entistäkin lujempaa! Jos pyllyyni työnnetään kynttilä, se ei kuulu Ainolle.
Mitä se muutenkaan sulle kuuluu?! Jos mä oon sun mielestä lapsellinen, vaikka en oo enää nuori, mieti vaikka ittees! Jos mä teen jotain lapsellista, miksen sais?! Olenhan vielä nuori - ainakin mieleltäni 🙂 !
Jos mä oon oma itteni, en pyytele sitä anteeksi! Miks mun pitäs pelätä, koska oon oma itteni? Joten mieti ennen kuin rupeet huutelee!
Oon varma, että 97% ei lue tätä! Ja niistä jotka lukee niin haluan heidän työntävän kynttilän Jarmon pyllyyn. Tällä on merkitystä ja jos sinulla on minkäänlainen sydän sinä pistät tämän Facebookiin, josta joku voi kaapata sen. 🙏🤭❤️
Ikaalinen, onnellisten ihmisten kaupunki
Anonyymi-ap
2
65
Vastaukset
- Anonyymi
Tarvitsemme tänne lisää hillttömiä päitä niillä on selkeä sosiaalinen kysyntä
- Anonyymi
Pökäles
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249