Lievään älylliseen kehitysvammmaan ja Asperger eli Autismin kirjoon eivät auta lääke.
Jos tämä pitää paikkansa, että jos lääkitys ei vie älyllisen kehitysvamman saaneilla käytös häiriöitä pois ja on yhä edelleen agressiivinen ja sähkhoito on ilmeisesti jonka on todettu auttavan.
Ja kehitysvammma puolella ei tätä sähköhoitoa ole mielenterveys puolella on ja minut Kehitysvamma puolella työntekijät katsoo käytöksen takia mielenterveys puolelle kuuluva olen ADHD ja Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena.
Jos on viitteitä siitä, että sähköhoito on viimeinen keino saada älyllisen kehitysvamman ja Autismi ihmisten käytös häiriöt edes 4 viikoksi pois niin jos älyllisesti kehitysvamman saaneena yli puolet pitäisi saada käytös häiriöiden vuoksi mielenterves puolelle niin näin ollen mielenterveys ja päide ja kehitysvammma puolen yhdistäminen olisi parempi ratkaisu.
Jos tämä pitää paikkansa joskus niin kun osaa sanoa todella selkeästi asiat mitä haluan joka ei kuulu Lievään älylliseen kehitysvammmaan, että osaisi puhua selkeästi asiat joita haluaa oman hoidon suhteen.
Kyllä sähkö hoitoa haluan kokeilla ottaa älyllisesti kehitysvamman saaneena riskin vaikka kuolisin mielummin minä kuolen älyllisen kehitysvamman saaneena sähköhoito kokeiluun 40 vuoden iässä kun taas jollain on 10 vuoden iässä lapsi jolla todetaan älyllinen kehitysvamma diagnoosi.
Kehitysvamma
Anonyymi-ap
0
159
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249