Tutkimukseni mukaan Puolankalaisilla miehillä kun kepukiima nousee niin potenssi laskee. Sitäkin olen pohtinut usein, että miksi näiden kyseisten kepuleiden vaimot käyvät päntiönään "tyttöjen bileissä" ja lienekköhän elämysmatkoilla normaalia kun miehellä on kepunjäsenkirja.
Miksi näin ? sanoppa sinä.
10
860
Vastaukset
- Anonyymi
Lopettasit jo....
- Anonyymi
Pitäisikö kepukoiden myös hipelöidä ja "tuunata" vaimojaan edes pikkujoulunaikaan, ainakin navetta koltut kääntää toisin perin ?
- Anonyymi
Kepunivakoski käy nykyään "tyttöjen bileissä". Kuhmon Kepun perässä juokseminen tuotti transumoodin.
- Anonyymi
Sinulla itellä hameenhelmat lepattaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla itellä hameenhelmat lepattaa...
Keput olivat kiimassa transulain perään. Mitä siinä on väärää? Keput saa olla transuja. Eikö niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keput olivat kiimassa transulain perään. Mitä siinä on väärää? Keput saa olla transuja. Eikö niin?
On maailmassa pahempiakin asioita mitä ransut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On maailmassa pahempiakin asioita mitä ransut.
Ehdottomasti. Nyt kuitenkin puhutaan syrjäkylästä nimeltään Puolanka. Ei maailmasta ( all over the world)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti. Nyt kuitenkin puhutaan syrjäkylästä nimeltään Puolanka. Ei maailmasta ( all over the world)
Puolangalla ei ole ransuja haitalle asti, minua ei ole häiriinny yksikään ransu.
- Anonyymi
Noinko kiima sulla häviää. En ihmettele.
- Anonyymi
Aikanaan puolangalla on ollut yksi ransu. Nimittäin mustalais ransu. Ollut kuulemma mukava ja ystävällinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289