Kaikki maapallolla olevat asiat ovat HITON tylsiä ja lapsellisia.
Pitäisi kai vaihtaa planeettaa. Tai galaksiakin kerralla, samalla.
Maailmassa ei ole yhtään kiinnostavaa asiaa.
6
139
Vastaukset
- Anonyymi
En ole masentunut, mutta on totta että suurin osa mitä ihmiset veivaa ON hiton tylsää ja lapsellista. Mutta on täällä muutakin, harva vaan on siitä muusta kiinnostunut,
- Anonyymi
Juttusi kuulostaa minulle mielenkiintoiselle,,,
- Anonyymi
Minun masennukseni ainoa hoitokeino on käteinen raha, pikkusummat eivät auta mutta 100000euroa käteistä riihikuivaa piristää hieman, 10 miljoonaa euroa käteistä voisi tehdä jo iloiseksikin.
Mikä on maailman lapsellisin asia? -Avioliitto tietystikin, varsinkin jos on lapsia, on lapsellinen avioliitto.- Anonyymi
Raha tosiaan ratkaisisi lähes kaikki vaikeuteni minunkin tapauksessani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raha tosiaan ratkaisisi lähes kaikki vaikeuteni minunkin tapauksessani
Mulle maailman epäkiinnostavimpiin kuuluva aihe on mielenterveysongelma aihe.
En jaksaisi kuunnella sellaista aihetta minuuttiakaan. Aihe pilaa hyvän elämän., - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle maailman epäkiinnostavimpiin kuuluva aihe on mielenterveysongelma aihe.
En jaksaisi kuunnella sellaista aihetta minuuttiakaan. Aihe pilaa hyvän elämän.,Koen että mikään ei ole niin typerää ja lapsellista kuin mielentereysongelma.-aiheiden veivaaminen, tyhmempää ei voi ihminen tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319