Onko nastarouskuilla kiva rouskutella asfalttia kun lämpötila yli 10 astertta PLUSSAA?
Järjetöntä puuhaa.
Nastarenkailla ajeleva, tunnetko itsesi fiksuksi??
11
86
Vastaukset
- Anonyymi
Ajoissahan sitä pitää vaihtaa nastat alle ettei talvi vaan pääse yllättämään, mieluummin elokuussa jos on vähänkin pilvistä.
- Anonyymi
Vaihdoin jo kuusi viikkoa sitten nastat,olen omastakin mielestä tollo
- Anonyymi
Että tuollainen yksinpuhelu.
- Anonyymi
Haha, nastapelle ilmoittautui. Tunnetko suurtakin älykkyyttä ajaessasi 15 lämpötilassa nastarenkailla?
- Anonyymi
Minä tykkään tisseistä,ei liity aiheeseen mutta ajattelin sen kertoa teille
- Anonyymi
Tissit on ok !
- Anonyymi
Pitäiskö niitä rattaita alkaa vaihtamaan kelien mukaan?nyt kesärattailla ja ensviikolla talvirattailla,sitten taas kesärattailla.....Ei tuu mittään.
- Anonyymi
Tuo oli ilmeisesti lakimuutoksen tekijöiden ajatus, ettei tiet kulu ja pienhiukkaspäästöt pysyy kurissa. Eivät vaan ääliöt ymmärtäneet, ettei kukaan täysipäinen ryhdy moiseen rumbaan.
- Anonyymi
Mielipiteesi ei kiinnosta ketään.
- Anonyymi
Aloittaja on ihan oikeassa. Minullakin nyt kesärenkaat alla. Mutta jokin aika sitten oli aamupakkasia ja tuli menoja niin vaihdoin silloin nastat alle siksi aamuksi varmuuden vuoksi. Eihän tuo nyt niin suuri homma ole vaihtaa renkaita säiden ja kelien mukaan.
- Anonyymi
Otsikkoa odotellessa. "Talvi yllätti autoilijat, kehä 3:lla liikennekaaos". Ei mulla muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707