Puuttuu joka aiheeseen. Laittaa koko sivuston naurunalaiseksi. Eikö tätä kaheli saada kuriin. En ole kepulainen , mutta onhan tuo naurettavaa, että sairas ihminen .
Kepu kaheli
9
415
Vastaukset
- Anonyymi
Saeras mikä Saeras, ei se mitään voi kepufobiaansa.
- Anonyymi
Kepu pettää aina ja Sipilä vielä useammin, mutta kohta Saarikko porhaltaa vasemmalta ohi.... pppprrrrruuuummm.....
- Anonyymi
Hullu vauhdissa, voi lapsi polosia ,hullun seurassa. Ihan oksettaa !! 😣
- Anonyymi
Kepu on Auringonlaskun puolue.
Seuraavassa eduskunnassa on 20 kepulia
Soon moron! - Anonyymi
Puolangalla on monia pöpejä, ei laiteta yhen kepufoopikon syyksi kaikkea kyllä moni sotkee täällä
- Anonyymi
Semmosetkin kellä on salattavaa nostattavat vanhoja keskusteluja jotta joku tietty ketju häviäisi pois etusivulta. 👀😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Kyllä. Yksi varsinkin joka vielä kehuu saavutuksillaan. Jos oikein katsotaan vaikuttaa fobialta, vielä pahalta. On neuvottu turvautumaan mt vastaanottoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Yksi varsinkin joka vielä kehuu saavutuksillaan. Jos oikein katsotaan vaikuttaa fobialta, vielä pahalta. On neuvottu turvautumaan mt vastaanottoon.
On niin sairas ettei itse tajua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niin sairas ettei itse tajua.
Puolangalla moni on niin sairas eikä ole sairauden tuntoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279