Aikani tässä ihmetelly tätä torniojokilaakson toimintaa ja pakko huomauttaa että kaikenlaisia putkiaivoja ja hälläväliäakkoja löytyyki. Milloin hajotetaan vasitella postilaatikon kansia että pitää ostaa uusi milloin varastetaan keskellä yötä tavaraa julkisella paikalla polttoainemittarit pyörii kaksi desiä edellä tankatessa psykopaatit vieropitäjistä käy vain sekoittamassa pakkaa eikä nämä siihen lopu
Löyhäpäistä porukkaa
16
1308
Vastaukset
- Anonyymi
Mellakoskelta kajahtaa
- Anonyymi
kuule löytyy näitä putkiaivoja ja hälläväliakkoja pitkin Suomee...
- Anonyymi
ja tolloja rokotevastaisia miehiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja tolloja rokotevastaisia miehiä
ja naisia.
- Anonyymi
Se on mukava että mellakoskelta löytyy
- Anonyymi
Ensimmäiseen lauseeseen voin hyvinki yhtyä😀 s.r
- Anonyymi
Ei yllätä yhthän että haluat yhtyä maksa halakos jokka sulle tuotu
- Anonyymi
Kyllä net on kuule maksettu ja vielä ylimäärästäkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä net on kuule maksettu ja vielä ylimäärästäkin!
Ajatella, marraskuussa jo tuli selväksi että halot on maksettu.
Missäs vielä kiikastaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatella, marraskuussa jo tuli selväksi että halot on maksettu.
Missäs vielä kiikastaa.Uusintaottelu haloista. Vai Halosesta?
- Anonyymi
Löyhäpäisyys johtuu siitä, että seuraa vääristä lähteistä uutisointia, joka on parhaimmillaan vain ihmisten aivopesua fasismiin.
- Anonyymi
Niin kuka seuraa? Säkö vai mä? Mä seuraan sentään laajasti ja sä vain niitä fanaatikkoja. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuka seuraa? Säkö vai mä? Mä seuraan sentään laajasti ja sä vain niitä fanaatikkoja. 😄
Lisäksi sä seuraat kutakuinkin vain kahta aihetta. Se on aika obsessiivista. 😳🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi sä seuraat kutakuinkin vain kahta aihetta. Se on aika obsessiivista. 😳🙈
Enkä mä ole oikeasti onnellinen, kunhan esitän. Kuten kaikki muutkin. Yritän pysyä kasassa. Kuten moni muukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, kuka toi säkö on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, kuka toi säkö on.
Sähköyhtiö tietenki, etkö tuota älynnyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707