Ne joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma huomaako ne jos jollain on vaikea Adhd ja sillä on ihmisuhde/ sosiaaliset ryhmä taidot vaikean kehitysvamman tasolla esim jos muut asiakkaat sanoo että en kuulu heidän kaveri ryhmään?
Miksi jos on vaikea ADHD meitä ei voida laittaa vaikeasti Kehitysvammaisten ryhmään vaikka ADHD juttuun kuuluu liikapuheliaisuus ja muut taidot eivät täsmää vaikeaan Kehitysvammaan mutta ainoatakaan ihmisuhde/ ryhmä taidot ovat vaikean Kehitysvammassa sama.
En voi mitään sille, että itsellä on vaikea ADHD mutta jos ihmisuhde taidot itselläni vaikean ADHD takia tekee ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne eivät hyväksy tauolla minua ryhmässä ja joudun olemaan tauot Vaikean Adhd saaneena niiden kanssa joilla on vaikea Kehitysvamma jotka hyväksyvät minut vaikean ADHD takia paremmin minut kaveriksi tauolla.
Olen alkanut Kehitysvammaisten puolella Ohjaajille sanomaan että vaikean ADHD takia haluan saada edes mahdollisuuden päästä vaikeasti Kehitysvammaisten ryhmään vaikka koko ajan puhun
Huomaako Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet
Anonyymi-ap
1
117
Vastaukset
- Anonyymi
Ei huomaa ainakaan ulkonäöstä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106