Poliisi tekee suomessa eniten rikoksia. Peruna kuoppa kansalle tätä ei kerrota .KOUVOLA ON KÄRKI PÄÄTÄ..???????????????? Poliisi tv on maineen pelastus ohjelma . TÄYSIN VITSI: JOS NAAPURISSA ASUU TÄTÄ RIKOLLIS PORUKKAA muuta pois. NÄISTÄ RIKOKSISTA LÖYTYY TILASTO
Poliisi ja tehdyt rikokset
13
505
Vastaukset
- Anonyymi
Johan se nimikin sanoo rikos-poliisi. Kouvolasta tuon laitoksen ovet voisi hitsata kiinni.
- Anonyymi
apu-koulussa ei opeteta kirjoitus-taitoa eikä kieli-oppia näkö-jään
- Anonyymi
Onko tällä poliisilla liian pieni palkka . Että tekee rikoksia varmaan saa siitä jonkun lisän.
- Anonyymi
Poliisi työssä ei ole mitään laatu vaatimuksia .Jossa virheitä voi tehdä. Valtio maksaa tään rötöstelyn. Yleensä kaikissa valtion työ paikoissa. Itse olen yksityisellä puolella hitsaaja jossa vaaditaan luokat. Pummeja ei ole varaa paljon hitsata muuten se on lopun alkua.
- Anonyymi
Tääkin aloitus on poliisin itsensä keksimä.
- Anonyymi
Joo anna partiokaverin kirjoittaa nämä aloitukset tänne. Hän varmaan on se joka osaa kirjoittaa.
- Anonyymi
Aloittajan on kyllä pakko olla Kouvolasta kirjoitusvirheiden määrästä päätellen 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Tällä palstalla puhutaan poliisin tekemistä rikoksista. Kuka tänne kirjoittaa jostain muusta. Luetun ymmärtäminen on hakusessa. Aloituksessa lukee.
- Anonyymi
Ottaa slerban poskeen, lurtsuttaa lurtsuttaa kunnes... SPRUIIITTTS!!
- Anonyymi
Valitettavasti tekee rikoksia niin kuin muutkin kansalaiset. Monikaan rikoksista ei paljastu[suojelu].
Koneisto on ns. turvassa.
Moraali on alentunut kaikilla osa alueilla.
Usko vapahtajaamme Jeesukseen Kristukseen tuo lohtua!!! - Anonyymi
Kouvolassa asuneena olen huomannut että kouvolan poliisissa työskentelee paljon rikollista porukkaa tää on totuus. Kuka tulee ampumaan rivit suoriksi Vastaus
- Anonyymi
eutanasia, siinä sinulle vastaus pahaan oloosi ❤️
- Anonyymi
Kuka poliisi teki talvella itse murhan. Media on ollut täysin hiljaa. Poliisien rötökset painetaan villasella maan tapa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337