Sosiaali tuki ja peliriippuvuus.
Haluaisin erota ja hakea sosiaali avusta muutto apua ja vuokra apua alkuun pääsemiseksi.
Olen käytännössä pelannut kaikki omat tuloni monta kk ja haluan lopettaa pelaamisen ja se ei tässä avoliitossa onnistu.
Lapsilta ei ole puuttunut mitään kun mies on elättänyt meitä. Olen maksanut omista rahoista aina koko vuokran 800e mutta loput olen aina pelannut.
Olen semmosessa kehässä jos en kohta löydä mitään muuta ulospääsyä kun rasvatun köyden( mitä en kuitenkaan tee koska mulla on maailman ihanimmat lapset)
Pelottaa hakea tukea, antaako ne koska niin paljon mennyt pelaamiseen?
Tekeekö lastensuoje ilmoituksen?
Eron tarkoitus on juuri se että pääsen hoitamaan itseni ja peliriippuvuutta.
Mies on narsisti joka mahdollistaa juuri siksi peläämisen että en ota eroa ja lähde. Liitossa ei ole mitään muuta kun henkistä väkivaltaa
Kovassa ahdingossa
Anonyymi-ap
1
175
Vastaukset
- Anonyymi
No mitä päätit tehdä? Jos asia ei oo edennyt niin Ekana ammattia apua pelaamiseen. Ja kaikki pelit kiinni. Huomaat että rahat säästyvät ja voit itse maksaa takuuvuokrat yms. Itse olen kanssa peliriippuvainen hetken ollut pelaamatta enkä aijo enää käynnistää yhtää peliä. Se tekee tosi tukalan olon. Parisuhdekin alkannu voimaa paremmin kun ei niin paljoa kiristä rahaasiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279