Tykkäättekö ennemmin antaa vai saada pebaa/munaa? Muna mieluummin suuhun vai pyllyyn? Rajua rynkytystä vai hellää rakastelua?
Kysymys vers pojille
15
1409
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnon nylkytystä sen olla pitää, kukaan rakastele. Se o heteroiden hommaa
- Anonyymi
Tuu boy nuzziin. Mun peba on tiukka ja molo on iso.
- Anonyymi
Ehdottomasti antaa ja ansumuksella, yleensä sitten saa itsekin.
- Anonyymi
Olen bi ja nuorempana tykkäsin antaa peppua vanhemmille miehille. Nykyään vanhempana fantasioin että saisin panna jotain nuorempaa peppuun.
- Anonyymi
Uuh. Nuori boy kiihottaa.
Tercuin Super Gay Master - Anonyymi
Ota oman ikäinen max15v
Min13 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota oman ikäinen max15v
Min13Otan sut ihana poju
- Anonyymi
Kyllä tekee hyvää saada Muna suuhun ja pyllyyn yhtä aikaa.
- Anonyymi
Kunhan saan imasta ensin kunnolla niin sit o perse vapaa kaikelle.
- Anonyymi
Molemmat on hyvä kokeilla
- Anonyymi
Parasta on olla huorapoika. Helposti jopa 25 panoa päivässä.
- Anonyymi
Tykkään antaa, ratsastus suosikkini.
T. Jari 30v- Anonyymi
Hyppää ratsaille, boy! Saat kyydit.
- Anonyymi
Kyllä bukkake kiihottaa. Sen jälkeen vielä kaikki siementää peräaukon.
Tercuin Lucas bottomi boy - Anonyymi
Kyllä molemmat on kiva antaa seka saada ite nauttin sitä
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738