Pudotuspeli on alkanut

Anonyymi-ap

Kuntsi, Aura jne.

Mikä menee nurin seuraavaksi ?

Gortsukorona taisi olla se Niskalaukaus monelle tanssipaikalle.

13

148

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähentyneet kävijämäärät pakottavat lipun hinnan nostoon, joka taas pienentää kävijämääriä.

Syöksykierre on valmis.

• Anonyymi

Nainenhan yleensä menee nurin kun se siirtyy lajinsa mukaiseen tanssiasentoon.

• Anonyymi

Kova bensan hinta. Ihmiset ei halua ajaa pitkiä matkoja tanssipaikoille.

Vanhojen rakennusten lämmityskulut nyt ihan hirveitä.

Meniskö V2 Harjavallassa seuraavana mappiin Ö ?

• Anonyymi

Ennen Kakkosta nurin menee Kartano Kievari Äänekoskella. Tämä on 110%:n varmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen Kakkosta nurin menee Kartano Kievari Äänekoskella. Tämä on 110%:n varmaa.

Mistä niin päättelet??? Omistajilla on siellä muutakin toimintaa kuin tanssit niin enpä usko että ihan heti nurin menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä niin päättelet??? Omistajilla on siellä muutakin toimintaa kuin tanssit niin enpä usko että ihan heti nurin menee.

Uskomatonta soopaa!
        Käyppä katsomassa Riitan Kievari Oy:n talous tiedot niin näet että väitteesi on perätön.
        Ne löytyy helposti netistä. Kartano Kievari on yksi viihtyisimmistä talvi paikoista.
        Taitaa olla kateellinen paskan puhuja liikkeellä. Kateus on onneksi ansaittua. Itse olen vaki kävi. Porukkaa ollut tosi paljon tansseissa. Paikat hyvässä kunnossa ja homma toimii.
        Toivotaan ettei yksikään lava joutuisi lopettamaan. Kyllä monet paikat on joutunut nostamaan lipun hintoja. Talvi paikoilla on kulut kyllä noussut varmaan tosi paljon. Lipun hintojen nosto on ymmärrettävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskomatonta soopaa!
        Käyppä katsomassa Riitan Kievari Oy:n talous tiedot niin näet että väitteesi on perätön.
        Ne löytyy helposti netistä. Kartano Kievari on yksi viihtyisimmistä talvi paikoista.
        Taitaa olla kateellinen paskan puhuja liikkeellä. Kateus on onneksi ansaittua. Itse olen vaki kävi. Porukkaa ollut tosi paljon tansseissa. Paikat hyvässä kunnossa ja homma toimii.
        Toivotaan ettei yksikään lava joutuisi lopettamaan. Kyllä monet paikat on joutunut nostamaan lipun hintoja. Talvi paikoilla on kulut kyllä noussut varmaan tosi paljon. Lipun hintojen nosto on ymmärrettävää.

Ei minun tarvitse mitään käydä katsomassa, sinun sensijaan kannattaisi katsoa kenen kommenttiin vastaat...............nyt väität minun kommenttini: "Mistä niin päättelet??? Omistajilla on siellä muutakin toimintaa kuin tanssit niin enpä usko että ihan heti nurin menee.".......olevan uskomatonta soopaa.

terv.
        Anonyymi
        2022-11-14 09:54:19

• Anonyymi

Veikkaus että Napiksella jäätyy putket ensi helmikuun paukkupakkasessa

• Anonyymi

Aura turkulaisten nirppanokkien ja riihikosken maalaisten paikka. Kummaako tuo että nikertyy

• Anonyymi

Naisena tansseihin meno ei ole kuin rahanmenoa kun ei ole tanssittaja ja suurin osa miehistä ei edes osaa tanssia kuin tangoa jota voi hiippailla miten vaan.

• Anonyymi

Aurassa voi viimeinen talvi olla menossa. Kannattaa käydä ny, ensi syksynä on ehkä myöhäistä.

• Anonyymi

Hyvin on näkynyt kävijöitä olevan ainakin Ruusulinnassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe