Heippa! Olen ihastunu Jonneen,mitä mieltä ootte poikien välisestä rakkaudesta,uskallanko kertoa kavereilleni,et tykkäänkin pojasta,koska en enään jaksaisi pitää asiaa sisälläni?
Poika Rakkaus
7
978
Vastaukset
- peikkis
Kerro rohkeasti!
Jos eivät ystäväsi hyväksy, eivät he ole tarpeeksi kypsiä käsittelemään tuon luokan asioita. Kyllä luulis sulattavan... ellei aivan tampioita ole :)
sinähän sen parhaiten tiedät!- cadillac
Kiitti.kiva ku vastasit.Tämä asia koskettaa useita,mukavaa kesää!
- mine
ei oo mun mielestä luonnollista, miettisin kyllä sinuna vielä useamman kerran kertoisinko... mut eipä sitä kukaan täällä oleva voi sanoa kannattaako kertoa..
- satunnainen kulkija
kun miettii jonnea niin näyttääkö hän tytöltä vai pojalta....hän näyttää kummaltakin...hän on molempia olematta kumpaakaan...kuvastaisiko se omaa suhtautumistasi seksualisuuteen että diggaat molempia? kerro ihmeessä, jos ne ei hyväksy sitä niin tieppähän ainakin ketkä on kavereita ja ketkä ei... =)
- cadllac
Kiitos!
- edellistä edellinen =)
cadllac kirjoitti:
Kiitos!
ole hyvä
- Tytti
Jonne on varattu jo ja naiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319