Millaisia määriä nykyyän teillä on tapan tuoda voita ruotsinlaiva reissulta, itesellä on jonkiverran kauan aikaamutta n.40-50 pakettia kullanvärisessä paperissa olevaa smörj suolaisempaa voita. siljalinen terminaalissa tukhomaassa myydään. seisovapöytälounaalla pitää muistaa etuilla ahnehtia hamstrata. jos olette yksin matkassa niin kuka vartio voikasseja sillä aikaa kun haette satsauskierrosta sisäfilettä. käytän yleensä silja lineä koska olen parempi ihminen
Kuinka paljon yleensä tuotte voita
10
870
Vastaukset
- Anonyymi
Taas uuvatti lukenut Hesarin Suomi 50 vuotta sitten.
Kun raasulla ei ole mitään matkailukokemusta itsellä.- Anonyymi
Iho umpeen asuntosäästäjä, olen käynyt Miamissa ja Pattayalla sitten siellä saarella missä on niitä vanhoja hinttejö nuorten mamupoikin kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iho umpeen asuntosäästäjä, olen käynyt Miamissa ja Pattayalla sitten siellä saarella missä on niitä vanhoja hinttejö nuorten mamupoikin kanssa
Kunkas vanhaa lehteä kopoit tällä kertaa?
- Anonyymi
Se on lava voita.
- Anonyymi
Hei, eletään vuotta 2022, ei sentään 1970-lukua. Herää paffi
- Anonyymi
Mitä nyt reppuun ja kahteen muovikassiin mahtuu.
Nauratti kyllä tämä aloitus. Ei kai nyt Tukholmasta kukaan mitään voita hae. Tallinnasta sitä saattaa saada ehkä halvemmalla, tosin ottaen huomioon inflaation, niin veikkaisin että Suomessa on halvempaa nykyään.
- Anonyymi
Eikö sinua pallopäätä yhtään huolestua, että joku lapsi käy lukemassa noita törkykirjoituksis?
- Anonyymi
Voita tulee rinkassa 25 kg, kaljakärryssä sitten sokeria ja Vår margariinit.
Taskut laitan täyteen maksapasteijan paloja ja housuihin Kallen mätitahna tuubeja.
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738