Etkö kestä olla hetkeäkään yksin ?
Miksi nainen hypit kukasta kukkaan
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedätkö miten kauan olen ollut yksin ja viihtynyt hyvin? Et.
- Anonyymi
Voi kuule olet taas se ilkiö joka mustissaan on.
- Anonyymi
Toiset eivät osaa olla mikä on todella alhaista tietävät sen itsekin kovasti puolustus kannalla aina näissä eivät kestä kun on ihmisiä todella jotka tuntevat tämän ihmisen mallin eikä kysymys ole mustasukkaisuudesta
- Anonyymi
Oon ollut ainakin kaheksan vuotta täysin yksin joten ihan höpö höpö juttuja nuo.
- Anonyymi
Oon suosittu uuuuh lääh puuh
- Anonyymi
No suosittu tuolla maineella totta maineesi on kirinyt monien korviin ja en olisi kovin ylpeä siitä voi tulla öisellä pahat mielessään tulla isot ja pienetkin
miekkoset vastaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No suosittu tuolla maineella totta maineesi on kirinyt monien korviin ja en olisi kovin ylpeä siitä voi tulla öisellä pahat mielessään tulla isot ja pienetkin
miekkoset vastaanMihin viittaat tällä, että jonkun ns maine on kiirinyt monen korviin, viittaatko mahdollisesti omiin haiskahtaviin valheisiisi ja mikä tuon lopussa olevan uhkauksen päämäärä on? Ja se tärkein miksi kommentoit trollaajille miten koet sen vaikuttavan asioiden kulkuun? Taidat olla pahemmin sekaisin kuin arvaakaan kun kirjoittelusi yltää jo tuolle tasolle. Ehkä sinusta pitäisi tehdä joku ilmoitus vaan saatat olla jo epävirallisessa kiusallisessa seurannassa mitä olen muutamia vihjauksia tulkinnut ja en ihmettele jos näin on.
On kyllä tullut oltua jo useampi vuosi yksin.
- Anonyymi
Mitäs voitaisiin tehdä asialle? Oletkohan Se yksi B. nainen?
- Anonyymi
Tuuliviiri rauhaton... näin laulettiin jo ennen muinoin. Kai tällaiset pelkää joutuvansa jäämään yksin, ettei kukaan heitä kelpuuta? Aina löytyy mies, jolle kelpaa tällainenkin, toinen juttu on sitten ovatko kuinka sopivia toisilleen. Näin heistä tulee näitä kukasta kukkaan hyppijöitä, kun aina se lopulta johonkin stoppaa ja ei muuta kuin uutta matoa koukkuun. Joillakin voi olla tällainen tapa toimia. Tapa toimia ruokkii itse itseään. Miehille ovat vain pano muiden joukossa.
- Anonyymi
Ei ole minulle tämä. Ei ole ollut pitkään aikaan ketään, muuta kuin yksi, josta olin kiinnostunut.
- Anonyymi
Mä nauran sinkuille oon täydellinen ja piruilen minkä ehdin!!
- Anonyymi
Mitä helvettiä sulle kuuluu kenenkään seksielämä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j472245- 261843
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271465Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151289- 1101289
- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846