Mulla on tapana jo muutamien treffien jälkeen ehdottaa jotain yhteistä. Näkee miten yhteityö toimii ja saa luotettavia mielipiteitä.
Miten nopeasti tutustutat uuden naisen ystäviisi ja muuhun lähipiiriin?
6
131
Vastaukset
- Anonyymi
Heti kun näyttää siltä, että seurustelu jatkuu. Samat syyt ja lisäksi ystävät alkaa aika pian kysellä, että koska me nähdään sun nainen:) Miksi pitää erilläänkään.
- Anonyymi
mua ei ainakaan kiinnosta tipan tippaa muiden mielipiteet mun naisesta
- Anonyymi
Joskus ulkopuoliset näkee selvemmin. Hämärä tyyppi muutenkin, jos haluaa piilotella treffailujaan.
- Anonyymi
Mulla on taustalla sen sortin kokemus, että pyydän jatkossa kymmenen ihmisen mielipiteen ennen kuin uskallan edes kiinnostua kenestäkään.
- Anonyymi
Mahdollisimman pian. En näe mitään järkeä pimittää elämääni kuuluvia ihmisiä toisiltaan. Tapahtuu yleensä ihan itsestään ilman erillisiä järjestelyjä, vaikkapa harrastuksissa, ulkona käydessä, joku soittaa treffien aikana, tulee käymään jne.
- Anonyymi
Luotan omaan arviointikykyyni. En esittele ketään ennen kuin seurustellaan vakaasti ja molemmista asia tuntuu hyvältä. En ihan tajua mitä kavereille kuuluu, että pitäisi tietää missä omat deittailuni milloinkin menevät:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229