Teistit ja OS-uskallus(käytöjärjestelmä)

Anonyymi-ap

- Uskaltaako aito uskovainen käyttää Windows XP:tä uudempia käyttöjärjestelmiä
netissä evankeloidakseen?
- Ettei mene materialismiksi elämä tää.

Onko Vindos Vistalla varustettu tietokone materiaa vai helvettiä jos tulostinta aikoo käyttää

Windows 10 onko se täys o'lymppi

"Uskovaiset ja OS-uskallus. "

9

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen ateisti ja uskallan käyttää vanhoja tietokoneita
      Aloitin urani operoimalla tietokonetta IBM 1401 jossa ei ollut käyttöjärjestelmää. Sitten urani jatkui mainframe koneilla. IBM360,IBM370,IBM4331, mikrot DOS,Windows xp, vista eläkkeelle v.2006 nyt kotona Windows 10 ja Linux

Tämä synkkä menneisyys teki minusta ateistin.

Varma.Tieto

• Anonyymi

valtio ja kunnat käytti ainakin pitkään XP järjestelmää

• Kokeilen luopua Windowsista ja Linuxista ja ottaa Jeesuksen elämääni koeajaksi
      Raportoin kuinka onnistuu

• On hyvä ettei palvo tietokonetta epäjumalanaan:
        Eräs kaveri uhosi:
        "Ihminen tekee virheitä - tietokone ei tee virheitä"

(Entä sitten kun sähköt sammuu, tai ohjelmaan tulee häiriö tai virus Venäjältä, jolloin pc- ruudulle ilmestyy vaikkapa
        Tähti/Sirppi/Vasara -kuvio ja siihen näytölle jäävät pysyvästi.)
        ---
        >>>>ja ottaa Jeesuksen elämääni koeajaksi
        Raportoin kuinka onnistuu<<<<

Ei se niin mene.
        Syntinen ihminen ei edes etsi Jumalaa.
        Jumala pelastaa Ihmisen lahjoittamalla uskon Jeesukseen Kristukseen.

Evankeliumia:

2.Korinttolaiskirje:
        6:1 Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
        6:2 Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.

(Ovatkohat atetit muuten huomanneet sen että kristityt julistavat tällä palstalla evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta sen kun kerkiävät.)

• Öteisti kirjoitti:

On hyvä ettei palvo tietokonetta epäjumalanaan:
        Eräs kaveri uhosi:

(Entä sitten kun sähköt sammuu, tai ohjelmaan tulee häiriö tai virus Venäjältä, jolloin pc- ruudulle ilmestyy vaikkapa
        ---

Ei se niin mene.

Evankeliumia:

2.Korinttolaiskirje:
        6:1 Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
        6:2 Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.

(Ovatkohat atetit muuten huomanneet sen että kristityt julistavat tällä palstalla evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta sen kun kerkiävät.)

No mutta kun en tunne tehneeni syntiä, muutamat koodaamani ohjelmat olivat aika lähellä syntiä

• Anonyymi
        Öteisti kirjoitti:

On hyvä ettei palvo tietokonetta epäjumalanaan:
        Eräs kaveri uhosi:

---

Ei se niin mene.

Evankeliumia:

2.Korinttolaiskirje:

Joo, tämä Ateistien palsta on hyvä alusta evankelioimiseen tietotekniikkaa hyväksi käyttäen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, tämä Ateistien palsta on hyvä alusta evankelioimiseen tietotekniikkaa hyväksi käyttäen.

tietotekniikkaa hyväksi käyttäen -enne kikkeli disketti asemaan

• Anonyymi

Kuinka moni teisti uskaltaa mennä kirkkoon, atk.huoltoob, goggleen, hindutemppeliin tai vastaavaan?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5430
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1637
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      239
      1620
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      324
      1150
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1136
    Aihe