Olen niin typerä anteeksi että minulla on Renault anteeksi että olen loukannut kanssa ihmisiäni usein tahatomasti antakaa vielä anteeksi että annan anteeksi demareille jotka suistivat tämän maan peri katoon antakaa anteeksi kaikesta huolimatta teen edelleen kaikkeni pitääkseni lähimmäiseni tyytyväisenä tarpeen niin vaatiessa vaikka 24 vrk!!!voi antakaa minulle anteeksi!!!
anteeksi ihmiset että..
4
450
Vastaukset
- n52
nöyrästi pyytelet niin saat nuo ja muutaman muunkin jutun siinä samalla ainakin minun puolestani.
- Renault man
Voi kiitos rakas lähimmäiseni,kitoksia että annoit synnin päästön minulle kurjalle ihmiselle mutta vielä pyydän anteeksi että myöhästyin kaverini bileistä antakaa sekin vielä anteeksi jos vain joteski voitte pydän ja rukoilen...
- n52
Renault man kirjoitti:
Voi kiitos rakas lähimmäiseni,kitoksia että annoit synnin päästön minulle kurjalle ihmiselle mutta vielä pyydän anteeksi että myöhästyin kaverini bileistä antakaa sekin vielä anteeksi jos vain joteski voitte pydän ja rukoilen...
huomannut,että sait jo tuossa ekassa viestissä varmuuden vuoksi anteeksi muitakin juttuja,mut lisätän listaan vielä pari niinkuin varoiksi.
Onkos nyt hiukka parempi olo? - Renault mies
n52 kirjoitti:
huomannut,että sait jo tuossa ekassa viestissä varmuuden vuoksi anteeksi muitakin juttuja,mut lisätän listaan vielä pari niinkuin varoiksi.
Onkos nyt hiukka parempi olo?Kiitos sinulle että olet antanut minulle anteeksi niin paljon asioita nyt syömmeni on paljon keveämpi ja voin rientää kuin koulu poika niityillä vapain rinnoin ilman huolen häivää.Kiitos vielä kerran ja hauskaa kesän jatkoa sinulle rakas lähimmäiseni:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096