Miksi lpr ässä on kallit cuokra asunnot?verrataan espoota tai vantaata. Täällä suorastaan ryöstetaan näistä aliarvoisista kämpistä
Kallista asumista
9
295
Vastaukset
- Anonyymi
Mä pyydän 755€/k vesimaksu 25€/kk
- Anonyymi
Onko n.70-80 neliötä omalla saunalla keskusta alueella? Sitten ymmärrän muuten haista paska tai ole onnellinen, sulla on idiootti vuokralaisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko n.70-80 neliötä omalla saunalla keskusta alueella? Sitten ymmärrän muuten haista paska tai ole onnellinen, sulla on idiootti vuokralaisena.
Leirin alueella on ja 65 neliötä, on lasitettu parveke laminaatti lattia ja oma sauna.
- Anonyymi
Tolla hinnalla saa lukaalin ihan muualta
- Anonyymi
Hyvin toi tuntunu kelpaavan nykyiselle vuokralaiselle, jo 3,5 vuoden ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin toi tuntunu kelpaavan nykyiselle vuokralaiselle, jo 3,5 vuoden ajan.
Tyhmät maksaa!vielä tälläsessä kyläpahasessa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmät maksaa!vielä tälläsessä kyläpahasessa..
Hyvä että joku muukin huomaan miten onneton tää kaupunki on muuta suurta ei ole kun ylihinnoitellut asunnot.
- Anonyymi
Kaksioita saa 50-60 000 € ja syrjäkyliltä taloja 70 000€ no Imatralla vuokra 400€ kerrostalo Lappeenrannassa saa samoin kun etsii. Vastaan ottokeskuksessa asuu Ukrainaa venäjää viroa arabiaa yhdessä samassa. Ehkä yhteinen vuokra asunto jonkun kanssa ja käsitöitä.
- Anonyymi
Itä-helsingissä Lumon koppi 26neliötä 720e.Ay
Liike yksi omistajista duunarit kiittää vasemmistoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707