Vissiin se Joulupukki kulukeepi iltasi kahtelemassa ootteko ollunna kilttejä. Näin sen jälet akkunan takana. Eipä hätiä kun oon aena kiltti kaekille.
Onko Joulupukkie näkyny jo?
11
329
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä joulupukkikin on ahtaalle joutunu. Ikkunoiden takana on tirkistelyä, lapsille ei saisi enää puhua ja syliin ei missään nimessä ottaa, syyllistyy ahistelluun talonemäntää kahtoessahi, lahjoista pittää tehä veroselvitys ja miksi lahjoo.
Mutta kuka se tekköö muka ne lahjat? Tontutko? Onko se sitten orjatyövoimaa? - Anonyymi
Tontut kiertää taloja. Ei se pukki ite.
Tontut kurkistelloo niitten perheitten akkunantakana joissa on lapsie. Meillä on lapset aekuisie eivätkä asusta ennää kotona niin ite Joulupukki kurkkii.
- Anonyymi
...vae että joulupukki... tuonne jokirantaan jälesti Tessu liiteriltä nuo jälet , joku pikkuhalako oli tippunna matkalle ja nuotiota oli tontut pitäneet...eväät oli jaksaneet syyvä ja juuvva kaikki van osa purkkiista oli jäänny .. mahto olla joku noita Pakkasukon tonttuja vierailulla kun kyrillisillä kirjaimilla oli tekstit purkkien kyljissä..
- Anonyymi
Tietää että joulu lähestyy, lunttu alkaa nähä mielikuvituksen tuotteitaan, pukin, eukon ja lapset, viimenen oire kun alkaa höpöttämään lapsenlapsistaan.
Ne mittään näkyjä oo. Sinustaki on kopio plejjaateissa. Että et oo sinäkää yksin teällä maaliman isossa aavikossa.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Ne mittään näkyjä oo. Sinustaki on kopio plejjaateissa. Että et oo sinäkää yksin teällä maaliman isossa aavikossa.
Aavikossa, tavallista enämpi oot sekasin.
- Anonyymi
Taasko on tirkistelijä liikkeellä?
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Pukit näkkyy tirkistelevän.
Näkyykö lapsenlapsiasi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih304569Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4681374Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358991- 77903
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228794
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.45720Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707