Vanha Volkkarin romu masentaa mersu-intoilijan
https://www.youtube.com/watch?v=mkPLCn_nHK0
Kansan auto masentaa mersumiehen
7
262
Vastaukset
- Anonyymi
MESE V6 puhuttelee minua. Ei mitkään kansanautot tahi Daciat. Mersu se olla pitää.
- Anonyymi
Selvä. Olikos sulla muuta?
- Anonyymi
Ladat puhuttelevat minua eli siis puhuvat minulle. En tiedä mitä muuta tuo puhuttelu voisi meinata!?
- Anonyymi
Pöö. Mese v6 mosalla. Daxistit näkevät vain märkiä unia tällaisesta autosta. Toistan, VAIN MÄRKIÄ UNIA
- Anonyymi
Miksi mesessä on 6-sylinterinen moottori, eikö vähempi riitä ?
- Anonyymi
Ei riitä. Mese pithää olla v6 mosalla. Kunnon auto. Toistan ei mikään Dacia itäauto litraisella mosalla viihdytä ja kiihdytä minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä. Mese pithää olla v6 mosalla. Kunnon auto. Toistan ei mikään Dacia itäauto litraisella mosalla viihdytä ja kiihdytä minua.
Olen nuoruudessani omistanut V8 auton ja nyt Dacia neloskoneella viihdyttää ja kiihdyttää minua riittävästi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337