Miten kauan kasvit kestää siinä
pussissa, johon ne on akvaario-
kaupassa laitettu??
Miten kauan?
2
227
Vastaukset
- Nermal
Itse olen muuton takia joutunut kerran pitämään kasvejani niissä pusseissa yli vuorokauden, melkein kaksi eikä mitään ongelmaa ole. Menevät luultavasti pidemmänkin aikaa. Jos sinun täytyy pitää niitä pusseissa, pyydä kauppiasta pakkaamaan ne sellaiseen "torven" mallisiin pusseihin, joihin pohjalle vettä juuria varten ja nämä pussit sitten isompaan pussiin, jossa ilmaa. Kunhan pysyvät suorassa (ei vesi tuu juurilta ulos). Itse pakkasin ne pussit muuton ajaksi vielä ämpäriin, pysyivät varmasti pystyssä, ja ämpäri suojasi iskuilta ym. Muista suojata kuumuudelta ja kylmyydeltä.
- Bluebell
Riippuu kasveista ja siitä paljonko ilmaa ja vettä on. Normaalisti parikin päivää. Olen lähettänyt postissa kasveja ihmisille laittaen hieman ilmaa ja ripauksen vettä ja hyvin ovat säilyneet elossa jopa 3 päivää. Ainahan ne hieman kärsii mutta ei kuole. Eli jos ei pakko ole niin en säilyttäisi niitä siellä kovin kauaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106