Suunnata tie maahan unien. Kauniiden unikuvien. Siellä aina kellahdan, viereen ihanan rinsessan. Hyvää yötä ja makoisia unia. 🤴💖👸
Yön taika ja on tullut aika
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Silloin kun näin hänet eka kerran ajattelin, hänhän on ihan samanlainen kuin minä🙈👩
- Anonyymi
Hyvää yötä ja kauniita unia ja ihanan rinsessan unikuvia 👸💗🤴🌹
- Anonyymi
👸Ruusuja 🌹rakastaa ja usein vaaleanpunaista päälle laittaa haluaa 💖💗
- Anonyymi
Kiitos rinssi 🥰
- Anonyymi
Mikä rinssin lempiväri on 👸💖🤴
- Anonyymi
Yö saapuu ajallaan, uniin sydän sukeltaa, prinsessan luo kiirehdit.
Hyvän maun makoiset unet mukaasi tallenna🙋♀️. Hyvää yötä.Se oli kiva loru, kiitos. Nyt täytyykin jo kiirehtää peiton alle, niin huominen tuntuu paremmalle. ☺️
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Se oli kiva loru, kiitos. Nyt täytyykin jo kiirehtää peiton alle, niin huominen tuntuu paremmalle. ☺️
Käytätkö villasukkia? Muistahan laittaa.
Anonyymi kirjoitti:
Käytätkö villasukkia? Muistahan laittaa.
Käytän toisinaan. Laitan aamulla. ☺️
- Anonyymi
Musta ja vaaleanpunainen yhteen sopii 👸💗🤴🤗
- Anonyymi
👸Kauniit korut päälleen pukee , mitä horoskooppia rinssi🤴 lehdestä lukee 🤗💖
Rinssi lukee ravun kohdalta, mitä rakkauselämään kuuluu. 🤴💖 Mikä on rinsessa 👸horoskoopiltaan?
- Anonyymi
🦁👸💖🤴Millainen rapu on luonteeltaan
PalstaRinssi kirjoitti:
Rapu on herkkä, taiteellinen, syvällinen, romanttinen, itsenäinen, huolehtiva. 🦀🤴❤️👸
Ja suojeleva. 🤴❤️👸
- Anonyymi
Tämäkin 🦁👸 on herkkä, ja haluaisi, että joku häntä kovin rapsuttaisi, niin sitten tämä kisu ihanaan uneen nukahtaisi 👸💖🤴
PalstaRinssi kirjoitti:
Ihana rinsessa leijonakissa 🦁👸 kainalooni otan ja uneen rapsutan. 🤴❤️👸
🤗🥰🤴❤️👸
- Anonyymi
🤗👸💖🤴😽
- Anonyymi
Rapu ja Mies ?
Naura aa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284