Tyhjäntoimittajat on egoistisia koiria. Minä, minä, minä. Minulla on oikeus. Minun pitää tietää, minun pitää kertoa kaikille.
Toimittajat langalla ?
6
993
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti uskottomuudesta pitää kertoa pettäjien puolisoille. Todisteiden kera. Jotta salasuhteilu saadaan loppumaan mahdollisimman nopeasti.
- Anonyymi
Mikä teitä lankalaisia kepukoita risoo, kun kävelee josai nii aina joku autoista tai vastaantuleva kyttää ku mikäki taukki, ihan ku ei ois ennen nähny kävelijää.
Hankkikaa parempaa tekemistä tai pysykää kämpissänne ja älkää kyttäilkö jos toiset haluaa kävellä. Kerranki kävelin nii monet kattoo autoista suu auki, tekis mieli tehä tollasesta valitus. Taitaa Puolanka olla joku vammaisten tyyssija kun tälläistä tehään AIKUSET IHMISET prkl.. hoitoon kaikki keput.- Anonyymi
Mukava kävellä kun ihmiset katsoo kuinka komeaa on askellus.
- Anonyymi
Minkä ikäinen on ikääntyvä kepu. Vastaus löytyy p. väykyltä jonka on aika jättänyt jo ajat sitten, mutta jaksaa hämmentää kekkostyylillä.
- Anonyymi
Nivakoski 71v (kepukka) olevinaan "viriili" vaikka seisoo ainoastaan silmät päässä.
- Anonyymi
Sinulla seisoo järki päässä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279