Pikkujoulujen vietosta tarttui minulle mukaan pari pakettia pekonia. Saiskohan ne paisteltua jotenkin siististi mikrolla, vai tuleeko palokunta paikalle? Rasvaahan pekonissa on hitosti. Se pitäisi saada imeytettyä jotenkin talouspaperiin tjsp.
Voiko pekonia paistaa mikroaaltouunissa?
5
167
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kun ostat mikroon tarkoiteut parilat, ehkä tavallisetkin käy jos mahtuu. Ei ruskistu ellei ole metallia vasten.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17647932L
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
...joissain mikrossa on "ruskista"-toiminto...
- Anonyymi
Grillivastus, sottaa mikron.
- Anonyymi
Mulla on vähän monipuolisempi miksi, jossa on grillitoiminto. Leivänpaahdin teki tenän ja mieli teki paahtoleipää... Vähän epäilytti, mutta 10min grillitoiminnolla ja tuloksena oli täydelliset vaaleasti paahdetut leivät. Siis täydelliset katkarapuleipiin. En ole edes miettinyt pekonia, mutta nyt kokeilen seuraavana krapula-aamuna, kun mieli tekee englantilaista aamiaista. Näillä sähkönhinnoilla on selvästi halvempaa kuin paistinpannulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259