Kiitos 27.11 esitetystä Adventtijumalanpalveluksesta.
Toteutus oli perinteistä poikkeava ja hyvällä tavalla meitä maallistuneempiakin henkilöitä hengellisesti puhutteleva.
Jo alun Hoosianna samban rytmin ja tanssijoiden esiintyminen sisääntulokulkueessa antoi viitteen miten jatko sujuu.
Kirkkoherra Kari Kanalan Jihuu, jihuu huudot herättivät kuulijoiden ja katsojien mielenkiinnon. Kanalan puhe jatkui sujuvana toteutuksella että niuhottajat ovat jo poistuneet kirkosta. Varmaan myös osa TV-katsojista myös vaihtoi kanavaa siinä vaiheessa.
Jumalanpalvelus jatkui hyvässä tunnelmassa ja lopun Hoosianna- kulkue täydensi tapahtuman.
Olen 82 vuotias ja n.s tapakristitty, joka olen lapsesta saakka osallistunut lukuisiin Jumalanpalveluksiin pitkän elämäni aikana, enkä ole koskaan kokenut tällaista iloa kuin tämä Adventtipalvelus antoi.
Tellervo
Adventtijumalanpalvelus
Anonyymi-ap
1
123
Vastaukset
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17650400X
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887