Uusimman tutkimuksen mukaan maskien käyttö suojaa sittenkin, ei vaan koronalta vaan myös muilta infektiotaudeilta, jotka tarttuvat hengitysteiden kautta. Uutinen ei mitenkään ihmetytä, este on este , joko hyvä, keskinkertainen tai huono, mutta toimii jotenkinkin joka tapauksessa. Itse tuskastelen silmälasien käyttöä yhdessä maskin kanssa, näkö sumentuu joskus hetkessä ostoksilla, ajaessa en käytä. . Kärsin silti näköongelmista mieluimmin, kun poden flunssia. Toinen mikä harmittaa on se, että parhaimmiksi todetut kertakäyttösuojat ovat minulle liian isot ja tipahtavat kasvoilta, jos laitan kuminauhat ristiin , maski on pussilla ja päästää sivusta. EI pitäisi Olen lisäksi kumille allerginen. Pestävät kangasmaskit istuvat parhaiten. Pitäisi olla tarjolla eri mallisia ja eri kokoja. Myös eri näköisiä, kun kyse on jo vapaaehtoisesta käytöstä. Pukeutumiseen sopivia.
Tieto, että maskit suojaavat sittenkin ei ole yllätys. mutta miten
Anonyymi-ap
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096