Onko se paikka täynnä pohjalla olevia narkomaaneja ja tyhmiä elämänkoululaisia kuten autonrassaajia ? Paskapuhettako?
Tuntuu vähän siltä että vähintään joka toinen vihaa tätä aluetta juurikin tämän geenisaastan takia.
Perauskylä, millainen paikka asua?
15
1627
Vastaukset
- Anonyymi
Perauskylä on loistava paikka asua, siellä perataan ahvenia ja särkiä.
- Anonyymi
Missä on puolangalla perauskylä. Vai onko aloittajalla lukihäiriö. ?
- Anonyymi
Olen kuullut huhua, että perauskylä olisi Kajaaniin päin kirkolta.
- Anonyymi
samaa kyssäriä täältä, että onko puolanka asuttava paikka ns normaalille joka ei käytä päihteitä ei viihdy eikä halua olla missään tekemisissä päihdekäyttäjien kanssa? eli voiko asua rauhassa
- Anonyymi
Terve tuloa mannersuomen keskipisteeseen. Suomessa ei ole ihanampaa paikkaa asua kuin Puolanka, kun vakituista tuunia vaan on.
- Anonyymi
Ei ole pakko nähä yhtään humalaista, tai jos haluaa nähä humalaisia tai olla ite humalassa sekin onnistuu, loistava paikka asua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve tuloa mannersuomen keskipisteeseen. Suomessa ei ole ihanampaa paikkaa asua kuin Puolanka, kun vakituista tuunia vaan on.
Puolanka on Jumalan hylkäämä paikka. Sieluttomat pösilöt asuvat Puolangalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös siellä ole eniten jumaluskovaista koko maassa. Vai onko meno kuin alisesta ja niin tulikivenkatkuista, jossa vain oma kehu palkitaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinä asut siellä ?
- Anonyymi
Puolanka on maan paras kunta. Ei edes poliisille ole tarvista . Pari elämässään pettynyttä ammattivalittajaa kuntalaisten riesana joille kaikki nauravat .
- Anonyymi
Minä olen kuullut, että naurun aiheet ovat ihan muualla. Wannabe-rikkaissa ja politiikan parissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kuullut, että naurun aiheet ovat ihan muualla. Wannabe-rikkaissa ja politiikan parissa.
Onko wannabe syötävää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko wannabe syötävää?
Voi olla sitäkin.
Wannabe luulee olevansa jotain muuta kun on, yrittää matkia jotain.
- Anonyymi
Ompa katkera aloitus. Oletko saanut pakit perauskylällä?
- Anonyymi
Kateus, sama virsi joka vuosi. Surullista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299