Hoitajat eivät anna minulle parempaa ruokaa kuin muille. Mitä teen, että he antaisivat minulle parempaa ruokaa? Minulle olisi aina hyvää ruokaa kuten makkaraperunoita, makaronilaatikkoa, lihapiirakoita, paljon lihaa, pizzaa, hampurilaisia, kalapuikkoja, lihapullia, ranskanperunoita, paistettuja kananmunia ja paljon makkaraa joka päivä. Minulle annettaisiin ruokaa lupa syödä niin usein kuin haluan, juoda jatkuvasti kahvia ja mehua, päiväkahvilla syödä kaikki pullat ja aina syödä kaikki herkut mitä on asuntolassa. Ei muut sellaisia tarvitse. Muille voidaan antaa jotain kasviskeittoja, kasviksia ja muita rehua ja velliä. Minulle pitää olla parempaa. Keittiön ovi on lukossa ruokailujen välissä, mutta se pitää olla auki, että pääsen sinne syömään aina kun haluan minun hyviä ruokia monta kertaa päivässä. Muut eivät saisi niitä syödä yhtään minun ruokia ja herkkuja eikä juoda mehua ja kahvia. Ne pitää kuulua minulle, mutta hoitajat eivät tottele, vaikka karjun, kiroilen, huudan, uhkailen ja lyön hoitajia.
Minulle pitää antaa parempaa ruokaa kuin muille asuntolassa.
Anonyymi-ap
1
148
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856