Eikö kukaan ole kertonut kaikille vihreille vielä että ei voi kannattaa sähköautoja ja vastustaa kaivoksia samalla. Koska ne sähköllä liikkuvat vehkeet tarvitsevat paljon materiaalia näistä kaivoksista, akut ym. Kuten tämä saimaa ilman kaivoksia huutelee, kannattaisiko palata tähän maailmaa eikä elää siellä omissa kuvitelmissaan toivottavasti kukaan äänestäjä ei mene tähän lankaan. Koska kaivoksia tulee sitä mukaan mitä enempi on näitä sähköllä kulkevia vempeleitä, onhan tämä nykyinenkin kaivoslaki ihan itte haaviston hyväksymä, kun oli ympäristöministerinä.
Juu, että silleen vihreät
Anonyymi-ap
2
77
Vastaukset
- Anonyymi
Vihreän on kaksinaamaisin puolue mitä maa päällään kantaa. Kai sillä Haavistolla on vielä ne Koijärvellä käytetyt kettingit tallessa joita voi käyttää taas tulevilla koboltti ja nikkeli kaivoksilla.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17657252M
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264