Mites ohjaus!???

Anonyymi-ap

Lienee normaalia, että on niin kuin merirosvolaivan ruoria veivaisi!! Ratin kääntämin on lähinnä suuntavinkki autolle??!

17

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

OSSSSin Touran rulettaa. SIis aivan läpimätä auto jo tässä vaiheessa.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😍 ­­N­­y­­m­f­­­o­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17657804T

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Puhut lyhyesti mutta asiaa Toyotasta!

• Anonyymi

Motukalla kääntyminen aloitetaan ohjaustankoa vastakkaiseen suuntaan
      kääntämällä, vastaohjaus myös työntäohjauksena tunnetaan. Googlekin
      tietää.

• Anonyymi

Käsittääkseni merirosvolaiva kääntyy siinä missä muutkin laivat, jos ei ole tuo ruorikoneisto rikki. Ei mulla muuta.

• Anonyymi

Merivesillä liikuttaessa ruorin pyöritys on vain ei kovin tarkkaa ohjauspalautetta anna. Laiva kääntyy aallokosta riippuen aivan oman tahtiinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Merivesillä liikuttaessa ruorin pyöritys on vain ei kovin tarkkaa ohjauspalautetta anna. Laiva kääntyy aallokosta riippuen aivan oman tahtiinsa.

Et hirveästi näytä laivan ohjauksesta, ja sen meriliikkeistä tietävän, joten pysy vaan noissa maanläheisissä asioissa, senkin maakrapu.

• Anonyymi

Datsiaan pitäisi laittaa iso ruori niin hallinnointi olisi tarkempaa. Pienellä kehällä suuntaherkkyydet eskaloituvat.

• Anonyymi

Elf corporeisson ruori™

• Mitenkähän Dacian ja laivan ohjausta voi verrata toisiinsa? Laiva kulkee vedessä ja auto kuivalla maalla, sekä myös on kokoeroja.

• Anonyymi

Tuo kyllä jo pitäis olla hävettävä teko tunnustaa noinkin paljon tietämättömyytensä autoista. Etkö ole löytänyt minkäänlaista Foorumia joka käsittää merenkulku liikennettä. Silloin pääsisit näkemään ensikertaa laivan ruorin, muuten saattaisit luulla sitäkin vessanpytyn kanneksi !

• Anonyymi

Voitta kyllä mersun kankean mutteri ohjauksen, mennen tullen!🚑🚑

• Anonyymi

Joo, Daciassahan on kuitenkin hammastanko ohjaus ja simpukalla varustetut ohjauslaitteet ole lähelläkään Dacian ohjaustuntoa !!

• Anonyymi

Mutku mutku ankkurin nappi lauloi jo aikoinaan eräs suomaalainen

• Anonyymi

Samanlaisen kokemuksen sain daciasta koeajolla. Oli kuin laivan ruorissa olisi ollut. Auto saattoi ratin asentoa vaihtamatta lähteä hakemaan oikealle tai vasemmalle ja joskus korjaantuu pienellä liikkeellä joskus suurella vaikka olisi tasan sama tienpätkä. VÄLJÄN PASKAN oloinen, tuntuu maantieliikenteessä niin kuin olisi merillä!!!

• Anonyymi

Aloittajan kirjoituksesta huomaa ettei hän ole koskaan ajanut Dacialla.

• Anonyymi

Minulla kävi niin kun ohjausakselista meni poorit että minulla on aina kyytiläinen nykyään mukana ja kun tulemme mutkaan niin menemme auton keveämpään päähän ja nostamme perän ilmaan . Noston aikana siirrämme auton kurssia sivuttain mutkan mukaiseksi ja taas matka jatkuu. Ei rasitu enää edes vetoniveletkään kun rattaat on aina suorassa !

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2962
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2837
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1602
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe