Älkää olko liian aktiivisia!

Anonyymi-ap

Ostajana annan myyjille neuvon: älkää olko liian aktiivisia. Hyvä myyjä ei ole liian aktiivinen. Jos tarjouksen jättämisen jälkeen ollaan jo pari päivää myöhemmin kyselemässä perään, että tuleeko tästä kauppaa, niin homma kääntyy itseään vastaan.

En minä ainakaan halua ostaa myyjältä, joka häiriköi minua liian usein. Kyllä minä sitten ihan taatusti ilmoitan, kun ostan. Minun on mahdotonta hyväksyä tarjousta kertomatta siitä myyjälle ja jos minulla on kysyttävää, osaan itse kysyä!

Minulta ei tarvitse kysyä, onko minulla kysyttävää. Jos minusta ei kuulu mitään, minulla ei ole kysyttävää ja/tai en ole ostamassa.

5

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mutta kun ei ole vaihtoehtoa. Pomo pakottaa soittamaan sinulle vähintään yhdeksän kertaa. Jos et vastaa, niin yhdeksännellä kerralla nimesi katoaa soittolistalle uudelleen soittolistalle 😆

    • Anonyymi

      Hyvä tietää yhdeksän kerran sääntö!

    • Anonyymi

      Vähän myynnin näkökulmaa tähän.

      - Tarjous on TARJOUS. Tarjouksella on yleensä jokin voimassaoloaika. Olet varmasti milloin tahansa tervetullut tilaamaan palvelua listahinnoin, mutta tarjottu tarjous on voimassa rajallisesti. Siksi et voi asennoitua siihen niin, että edetään vain sinun tahtiisi. Asia pitää saada päätökseen.

      - Ota tai jätä. Ei ole pakko ottaa. Mutta helpommalla pääset kaikkien kannalta, kun vastaat "Olen tutustunut tarjoukseen mutta en ole kiinnostunut". Luulet pääseväsi helpolla kun et vastaa mitään, mutta saat olla varma, että myyjän on pakko yrittää tavoittaa sinua. Koska se on hänen työtään ja hän haluaa laittaa asialle pisteen, ihan jo pomonsakin takia. Aivan turhaan katsot sitä myyjän numeroa puhelimesi ruudulla "taas kerran", kun olisit voinut vaan ilmoittaa EI.

      t. ex-myyjä mm tällaisten aloittajan kaltaisten vatuloijien takia. Myyjä on myyjä, ei sinun kengännuolijasi.

    • Anonyymi

      asiakkaalla eli sinulla voi olla huono päivä. Se kuuluu äänestä että väsyttää tai on murheita. Fiksu myyjä toivottaa silloin "hyvää päivänjatkoa" ja puhelu katkeaa. Muutaman päivän päästä tilanne voi ollakin toinen. Asiakkaalla on taas hyvä vire ja syöntihaluja. Silloin soittaa samainen puhelinkauppias mr. pleasure uudestansa. Juttu kulkee ja kaupat syntyy. Asiakas tekee hyvät ostoskaupat. Myyjä on tyytyväinen ja asiakas on tyytyväinen,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

      Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

      Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

      Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

      Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

      Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

      Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

      Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

      Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe