Jollei heilaa helluntaina, niin jono juhannuksena? Jollei heilaa helluntaina, niin ei lasta loppiaisena? Jollei heilaa helluntaina, niin ei aidsia adventtina.....riittäähän näitä. Miten kävi - oliko sinulla helluntaiheila?
Jollei heilaa
17
1205
Vastaukset
tänäkään helluntaina.
- sani
oottelet sitä Juhannuksen jonoa, ja alat valkata.
Ja onhan tässä vielä jussiinkin aikaa...
Koskaanhan ei tiedä, kuka tulee vastaan :)
- PalNia
yhteen juhannusheilaan, jos kohdalle osuu.;)))
- PalNia
sitroen kirjoitti:
ollu jonua Jussinakaan, ennenkään. Mikäs sen nyt muuttas?
menetä toivoasi, enpä minäkään vaivu synkkyyteen.
- LonelyWoman41
sitroen kirjoitti:
ollu jonua Jussinakaan, ennenkään. Mikäs sen nyt muuttas?
Ei ollut ollut heilaa mullakaan tänä helluntaina puhumattakaan siitä juhannusjonosta meinaan sitäkään ei ollut viimevuonna niin miksi olisi tänäkään juhannuksena..
- tyllilintu
LonelyWoman41 kirjoitti:
Ei ollut ollut heilaa mullakaan tänä helluntaina puhumattakaan siitä juhannusjonosta meinaan sitäkään ei ollut viimevuonna niin miksi olisi tänäkään juhannuksena..
kun huonon heilan kanssa.
Huonolla tarkoitan liian alkoholin käyttäjää ja sen seurauksena luonteeltaan agressiiviseksi muuttuvaa miestä.
Yhtä tylsää olisi rauhallisen juopuneen itsensä kehuskelua kunnella.
Onko muuten nykyään 'normaaleja' raittita miehiä.
Heteromiehiä, joilla viina ei kuulu vapaa-ajan viettoon?
Kysynpähän vaan, kun en ainakaan 'vapaissa' miehissä ole tavannut. - bluepoem
tyllilintu kirjoitti:
Huonolla tarkoitan liian alkoholin käyttäjää ja sen seurauksena luonteeltaan agressiiviseksi muuttuvaa miestä.
Kysynpähän vaan, kun en ainakaan 'vapaissa' miehissä ole tavannut.ei helpolla löydä ... mutta niitä on aika paljon jotka ei juo eds joka kuukausi, eikä ihan kuheeta kaänniä sillonkaan.
Mut myönnetäköön että mulla joksu lipsahtaa aika kumara kun nykyään harvoin otan.
Mutta oletko pistänyt merkille kuinka nuoretnaiset nykyään juovat kovin humalahakuisesti.
Nuorella tarkoitan tässä alle 35 v. - tyllilintu
bluepoem kirjoitti:
ei helpolla löydä ... mutta niitä on aika paljon jotka ei juo eds joka kuukausi, eikä ihan kuheeta kaänniä sillonkaan.
Mut myönnetäköön että mulla joksu lipsahtaa aika kumara kun nykyään harvoin otan.
Mutta oletko pistänyt merkille kuinka nuoretnaiset nykyään juovat kovin humalahakuisesti.
Nuorella tarkoitan tässä alle 35 v.Tänäänkin, maanantaina, 24 v muuten mukava työkaverini soitti töihin ja kertoi olevansa kipeä.
Tiedämme kyllä mistä 'kipeydestä' on kysymys, mutta ei ole rohkeutta ja aloitekykyä, eikä luultavasti riittävää hienotunteisuutta ottaa asiaa puheeksi.
Kumpa aloite tulisi hänen puoleltaan! - bluepoem
tyllilintu kirjoitti:
Tänäänkin, maanantaina, 24 v muuten mukava työkaverini soitti töihin ja kertoi olevansa kipeä.
Tiedämme kyllä mistä 'kipeydestä' on kysymys, mutta ei ole rohkeutta ja aloitekykyä, eikä luultavasti riittävää hienotunteisuutta ottaa asiaa puheeksi.
Kumpa aloite tulisi hänen puoleltaan!tässä on juuri jutun juoni ..käytän linkkinä viestiäsi.
ei kun työterveyshoitaja asialle. SE on parasta mitä sun työkaverille voi tapahtua. tyllilintu kirjoitti:
Kysynpähän vaan, kun en ainakaan 'vapaissa' miehissä ole tavannut.sitten vaan Juhannukseksi jonoon!
- menninkäinen
netissä kuin 10 jonossa oven takana... Pääsee helpommalla kun ei tarvi hätistellä.
- Karjalan Heila
Mulla heila heilumassa joka päivä.
Jonoa en juhannuksesksi kaipaa, se sama heila riittää.
Lapset pyöräytetty jouluksi ja äitienpäiväksi.
AIDSia en pelkää saavani omalta heilaltani ja muiden heilat eivät kiinnosta.
Olipas ihanaa taas eilenkin heilastella.- bluepoem
Mutta suoraan sanoen tuo kuulosti minusta aikamoiselta ELVISTELYLTÄ.
Nyy hyy nyy kyy ... että jospa minullakin joskus... NYYYh
tosin kiva lukee että joilain se on ja pysyy.
sitähn voi niin ku ajatella että, "se on sittenkin mahdollista"
- Aussitar
....ja sekin "sattumalta" :)
Saa nähdä pysyykö läpi kesän.- oli
oli ja mukavaa oli naisystävän kanssa. Asumme eri osoitteissa, mutta tapaamme usein. Välit pysyy hyvänä, kun ei olla päivittäin yhdessä.
oli kirjoitti:
oli ja mukavaa oli naisystävän kanssa. Asumme eri osoitteissa, mutta tapaamme usein. Välit pysyy hyvänä, kun ei olla päivittäin yhdessä.
oikea muoto kuulua: Jos ei heilaa Helluntaina, niin sitten Juhannuksena jano. Ei siis jono vaan jano.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363807- 122576
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372005Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311546- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821262