Kumpi teillä maksaa kortsut?

Anonyymi-ap

Kumpi osapuoli teillä maksaa kortsut? Vuorotellen vai hoitaako mies sen puolen?

Minusta sperma on lähtökohtaisesti ällöttävää ja harvoissa tapauksissa voin suostua seksiin ilman kumia jos suihkuun pääsee samantien.

Onhan se paljon hygieenisempääkin rakastella kondomin kanssa niin ei lakanat likaannu jne.

-Sanna-

17

260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nainen saa spermasta kaikkia sinkkiä ja jotain sisällensä
      Vähän ku vitamiinipilleri.

• Anonyymi

Meillä ei harrasteta yhdyntää,,säästyy rahat.

• Anonyymi

Ostettiin yksi molemmat maksoi puolet. On pesty sitä jo yli 10 vuotta.

• Anonyymi

Mies on maksanut kortsut, nainen pillerit. Se maksaa, joka niitä ostaa, eli joka parhaiten tietää, mitä ostaa. Ei sillä niin väliä, kun ei meillä parisuhteessa senttejä lasketa. Suunnilleen tasan menee maksut yhteisiin asioihin, kun molemmat osallistuvat

• Anonyymi

Minä maksan, koska käytän niitä vain seksisuhteissa. Vaimolla on kierukka, jonka lisäksi häntä ei kiinnosta seksi yhtään.

• Anonyymi

Anna nyt kuitenkin vaimolle kumit mukaan kun lähtee pikkujouluihin.Pirullista jos tippuri pilaa joulunpyhät.

• Anonyymi

Kyllä vaimosi pitää seksiin suostua kun sun kanssa avioiitossa on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna nyt kuitenkin vaimolle kumit mukaan kun lähtee pikkujouluihin.Pirullista jos tippuri pilaa joulunpyhät.

Hän osaa ostaa ne itse, jos tarvitsee.

• Anonyymi

Kun niiden käyttöä tarvittiin minä ostin, vaimo sanoutui irti siitä puuhasta. Kun en enää viitsinyt ostaa paljaalla hoidettiin hommat ja tyhjennys vaimon vatsalle.

• Anonyymi

Huolet ne on kissallakin.

• Anonyymi

Mies aikoinaan maksoi, koska minä puolestani maksoin pillerit.

• Anonyymi

Ei kumpikaan. Kumppani hankki vasektomian! <3

• Anonyymi

Kortsut vie ilon koko hommasta.

• Anonyymi

Ei sitä ilokseen tehdä ,vaan lisääntymistarkoituksessa.

• Anonyymi

50/50

• Anonyymi

Voi voi.

Minua taas sperma kiihottaa älyttömästi. Niin sanotusti selvinpäin se on ällöttävää, mutta himohöyryissä ei mikään ole kiihottavampaa.

Unelmien täyttymys olisi päästä liukkaille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe